در حال بارگذاری ...
  • ️تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان دالاهو طی ۲ ماه نخست سال جاری

    ۱۵۲ عدد تابلو اخطاری و مسیر نما در محور بزرگراه کربلا ، ورودی و خروجی کرندغرب ، حوزه ریجاب و گهواره نصب شده، ۵۰۰ متر علائم هشداری در بزرگراه کربلا و بهسازی و تعمیر ۹۰ عدد تابلو در محورهای بزرگراه کربلا و گهواره انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلاهو در ۲ ماهه امسال را تشریح کرد .

    علی سلیمی در خصوص اقدامات انجام شده در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دالاهو گفت : عملیات لکه گیری ، درز گیری و چاله پرکنی در ۱۲۰ کیلومتر از محورهای شهرستان دالاهو انجام شده است . در جهت ارتقا ایمنی محورهای این شهرستان ۱ مورد آشکارسازی نقطه پرحادثه در محور گهواره به اسلام آبادغرب ، نصب سرعت گیر در ورودی کرندغرب و کمربندی انجام شده و در بزرگراه کربلا ورودی و خروجی دوربرگردان ها ۶۰ عدد نیوجرسی نصب شده است .
    سلیمی درباره نصب و بروزرسانی علائم جاده ای طی ۲ ماهه سال‌جاری در شهرستان دالاهو گفت : ۱۵۲ عدد تابلو اخطاری و مسیر نما در محور بزرگراه کربلا ، ورودی و خروجی کرندغرب ، حوزه ریجاب و گهواره نصب شده، ۵۰۰ متر علائم هشداری در بزرگراه کربلا و بهسازی و تعمیر ۹۰ عدد تابلو در محورهای بزرگراه کربلا و گهواره انجام شده است .
    وی در خصوص عملیات راهداری انجام شده طی این ۲ ماه در شهرستان دالاهو نیز افزود : ۱۱ کیلومتر عملیات بهسازی ، شن ریزی و تراکم‌دهی جاده در محورهای درمران سفلی ، نیگ گول و گهواره ، رگلاژ شانه به طول ۵۶ کیلومتر در محورهای توت‌شامی ، خسروآباد ، گهواره ، تنگ گول ، پاکسازی دهانه پل‌ها ۲۵۵ مورد و ۱۸ مورد ریزش برداری در محورهای کوهستانی انجام شده است .
    علی سلیمی معاون راهداری درباره دیگر اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان دالاهو گفت : ۱۴ مورد رفع تجاوز به حریم جاده ها ، تعمیر و نوکوبی گاردریل‌ها محور سرخه‌دیزه و شیرچقا به طول ۲۰ متر ، انجام گشت های شبانه روزی در نقاط پرحادثه و ایام تعطیلات نوروزی و عملیات سرویس، نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات انجام شده است .
    شهرستان دالاهو در ۹۹ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد این شهرستان ۱۹۰۰ کیلومتر مربع مساحت و ۱۱۵ کیلومتر جاده دارد .

     




    مطالب مرتبط

    ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

    |

    تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

    |

    مجتمع‌های خدماتی رفاهی به‌عنوان مجموعه‌ای برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای دارای امکاناتی همچون نمازخانه ، رستوران ، فروشگاه ، جایگاه عرضه سوخت ، پارکینگ ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است .

    |

    مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به‌نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود ، حمل و نقل را پویا تر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    نظرات کاربران