در حال بارگذاری ...

رفع ۵۰ درصد نقاط پرتصادف استان گلستان در دستور کار امسال قرار دارد

از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۵ نقطه آشکارسازی شده و برنامه ریزی ها و تمهیدات ضروری نیز برای رفع آنها توسط شهرستان ها در حال انجام هست .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به جایگاه دوم استان در نقاط پرتصادف کشور و وجود حساسیت ها درباره این موضوع ، گفت : برای رفع ۵۰ درصد از ۹۵ نقطه حادثه خیز در سال جاری برنامه ریزی شده است .

سلیم اصغری در اولین جلسه شورای راهداری اداره کل در سال ۱۴۰۲ با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با تقدیر از تلاش های مجموعه به ویژه در طرح نوروزی ۱۴۰۲ ؛ به ادارات تابعه شهرستانی تاکید کرد که بصورت امانی و با استفاده از امکانات در اختیار جهت رفع این نقاط اقدامات لازم رو بعمل آورند .

وی با اشاره به اینکه آشکارسازی این نقاط توسط اداره کل انجام می شود ، افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۵ نقطه آشکارسازی شده و برنامه ریزی ها و تمهیدات ضروری نیز برای رفع آنها توسط شهرستان ها در حال انجام هست .

وی ، حضور مستمر گشت های راهداری و ترابری را در راه ها بسیار موثر در کاهش حوادث ترافیکی بیان کرد و گفت : راهداری محوری از جمله شانه سازی ، اصلاح قوس و رفع موانع حاشیه راه جزو برنامه ریزی های سال ۱۴۰۲ است که امانی و پیمانی برطرف خواهد شد .




مطالب مرتبط

حذف نقاط پرتصادف و ایمن سازی محورهای روستایی در کاهش تلفات محورهای برون شهری و روستایی موثر بوده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط پرتصادف وجود خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ...

|

شناسایی و رفع نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز جاده‌ها از جمله مسایل مهمی است که علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، آمار تصادفات جاده‌ای را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد .

|

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

نظرات کاربران