در حال بارگذاری ...

صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر

فرودگاه شهدای رامسر پس از فرودگاه ساری مرکز استان مازندران دومین فرودگاهی است که مرز هوایی دریافت کرده است که با این مجوز امکان ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی را به کشور مهیا می کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : فرودگاه رامسر با تکمیل زیرساخت های مناسب و خدمات به پروازهای خارجی در بخش مسافری و حمل کالا مجوز مرز هوایی را با مصوبه هیات وزیران کسب کرد .

مهرداد بذرپاش در بدو ورود به فرودگاه رامسر اظهار کرد : مصوبه هیات وزیران در خصوص صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر صادر شده است . بر اساس این مصوبه فرودگاه شهدای رامسر قادر خواهد بود با توجه به فراهم بودن زیرساخت های مناسب و تسهیلاتی که به زودی در بخش های گمرگ و قرنطینه و دیگر موارد مربوط به پروازهای خارجی در بخش مسافری و حمل کالا فراهم می شود ، سرویس فرودگاهی ارائه کند .

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد : فرودگاه شهدای رامسر پس از فرودگاه ساری مرکز استان مازندران دومین فرودگاهی است که مرز هوایی دریافت کرده است که با این مجوز امکان ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی را به کشور مهیا می کند . با بهره برداری از باند بتنی فرودگاه رامسر امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ فراهم شده است .

تخصیص اعتبار برای تسریع در برقراری پروازهای خارجی فرودگاه رامسر

همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه شهدای رامسر و اعلام رسمی کسب مجوز مرز هوایی ، حمیدرضا سیدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با همراهی سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران از این فرودگاه بازدید کرد و از سوی ارشاد حاتمی رئیس فرودگاه شهدای رامسر در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این فرودگاه قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در این بازدید، به منظور تسریع در برقراری پروازهای خارجی فرودگاه شهدای رامسر با تخصیص اعتبارات مورد نیاز موافقت کرد .




مطالب مرتبط

تلاش کردیم حداکثر ایمنی را در این فرودگاه رعایت کنیم چون ایمنی در امر پرواز یک اصل اساسی است و تا بسیاری از تجهیزات کمک ناوبری و برج مراقبت و شرایط حفاظتی نباشد امکان پرواز فراهم نخواهد شد .

|

۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی است که به دلیل تشکیل اتحادیه بین المللی کنترلرهای ترافیک هوایی در همین تاریخ در سال ۱۹۶۱ در آمستردام هلند به این عنوان نامگذاری شده است .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

نظرات کاربران