در حال بارگذاری ...

فرودگاه گناباد محور توسعه شرق کشور خواهد شد

این فرودگاه شاید احداثش از لحاظ اقتصادی با صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح فرودگاه شهدای گناباد ، گفت : احداث این فرودگاه شاید از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم .

حمیدرضا سیدی صبح امروز در مراسم افتتاح فرودگاه گناباد که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه فرودگاه گناباد آرزوی ۳۰ ساله مردم این شهرستان است که در شرق کشور خدمات‌دهی خواهد کرد ، اظهار داشت : این فرودگاه در ۳۸۰ هکتار با طول باند ۲ هزار و ۷۰۰ متر احداث شده از تجهیزات پیشرفته خوبی برخوردار است .

وی افزود : ساختمان‌های جنبی آماده و خودروهای ایمنی خریداری شده است که هزینه‌های آن با احتساب برآورد روز ۶۷۰ میلیارد تومان بوده ‌و اعتبار لازم برای تکمیل قسمت های دیگر آن نیز تامین شده است . فرودگاه گناباد دو پرواز در هفته به تهران خواهد داشت و ۱۰ شهرستان را پوشش می‌دهد .

مدیرعامل فرودگاه‌های گفت : این فرودگاه شاید احداثش از لحاظ اقتصادی با صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم .




مطالب مرتبط

این فرودگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و با مساحتی در حدود ۳۸۰ هکتار ساخته شده که ۲۷۰۰ متر باند و دارای عرض ۶۰ متری است و تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر ، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند در استان خراسان‌جنوبی ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد .

|

فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

|

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور ، امروز (دوشنبه) ۲۸ اسفند با ورود سامانه بارشی به کشور ، استان‌های واقع در نیمه غربی ، سواحل دریای خزر ، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی ، بارندگی ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ دارند ...

|

نظرات کاربران