در حال بارگذاری ...
  • توسعه کشور با فهم مشترک در حوزه‌های مختلف همراه است

    با خیلی از فرودگاه هایی که در کشور ساخته می شود موافق نیستم اما ساخت این فرودگاه از دید موضوعات بحران های طبیعی برای کشور مناسب و ضروری بود و بدون شک این فرودگاه به توسعه و پیشرفت این منطقه و شهرستان های اطراف کمک می کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس مجلس شورای اسلامی گفت : زمانی می توان به پیشرفت و رشد تولید سرعت داد که همه به فهم مشترک در موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی برسیم .

    محمد باقر قالیباف در آیین آغاز به کار فرودگاه گناباد افزود : اگر در اقصی نقاط کشور هر کسی فقط به شهر و مرکز استان خود فکر کند هیچ وقت نمی توان به پیشرفت دست یافت چنان که طرحی نظیر فرودگاه گناباد که باید حداکثر در بازه زمانی سه ساله افتتاح می شد ۳۰ سال زمان برد .

    وی اضافه کرد : با خیلی از فرودگاه هایی که در کشور ساخته می شود موافق نیستم اما ساخت این فرودگاه از دید موضوعات بحران های طبیعی برای کشور مناسب و ضروری بود و بدون شک این فرودگاه به توسعه و پیشرفت این منطقه و شهرستان های اطراف کمک می کند .

    فرودگاه گناباد به عنوان سومین فرودگاه مسافری استان خراسان رضوی تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر ، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد .




    مطالب مرتبط

    جلسات پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه سنندج به‌صورت هفتگی توسط استاندار برگزار می‌شود و باتوجه به رایزنی‌های انجام شده امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوبی را درخصوص رونق پروازهای فرودگاه سنندج ، به اطلاع مردم برسانیم .

    |

    فرودگاه شهید اشرفی به‌ عنوان فرودگاه هاب منطقه در پشتیبانی از چهار استان همجوار ، جابجایی زائران عتبات عالیات و مسافران کشور عراق نقش بسزایی داشته است .

    |

    بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه‌گزاران بخش خصوصی می‌توان تمامی فرصت‌های درآمدی را احصا کرد و جلوه‌ای تازه از فرودگاه‌های ایران در جهان به نمایش گذاشت .

    |

    با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی ، ...

    |

    همه نوع تایپ هواپیما می‌تواند در فرودگاه شهدای اراک نشست و برخاست داشته باشد و همچنین تمامی زیرساخت‌های لازم برای انجام پروازهای حج نیز در این فرودگاه فراهم است .

    |

    نظرات کاربران