در حال بارگذاری ...

توسعه کشور با فهم مشترک در حوزه‌های مختلف همراه است

با خیلی از فرودگاه هایی که در کشور ساخته می شود موافق نیستم اما ساخت این فرودگاه از دید موضوعات بحران های طبیعی برای کشور مناسب و ضروری بود و بدون شک این فرودگاه به توسعه و پیشرفت این منطقه و شهرستان های اطراف کمک می کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس مجلس شورای اسلامی گفت : زمانی می توان به پیشرفت و رشد تولید سرعت داد که همه به فهم مشترک در موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی برسیم .

محمد باقر قالیباف در آیین آغاز به کار فرودگاه گناباد افزود : اگر در اقصی نقاط کشور هر کسی فقط به شهر و مرکز استان خود فکر کند هیچ وقت نمی توان به پیشرفت دست یافت چنان که طرحی نظیر فرودگاه گناباد که باید حداکثر در بازه زمانی سه ساله افتتاح می شد ۳۰ سال زمان برد .

وی اضافه کرد : با خیلی از فرودگاه هایی که در کشور ساخته می شود موافق نیستم اما ساخت این فرودگاه از دید موضوعات بحران های طبیعی برای کشور مناسب و ضروری بود و بدون شک این فرودگاه به توسعه و پیشرفت این منطقه و شهرستان های اطراف کمک می کند .

فرودگاه گناباد به عنوان سومین فرودگاه مسافری استان خراسان رضوی تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر ، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغ‌های جداگانه ، اعضای ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

|

در سال جهش تولید با مشارکت مردم ، افزایش سرمایه‌گذاری مردمی در فرودگاه‌ها می‌تواند منجر به افزایش تولید ثروت و ارزش افزوده شود که این امر نیازمند ایجاد فرهنگ سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌هاست .

|

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه‌های خوبی برای فرودگاه‌های استان مازندران در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته است که باعث ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های هوانوردی و فرودگاهی در استان خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

|

نظرات کاربران