در حال بارگذاری ...

برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل بندر نوشهر در بالاترین سطح

در این رزمایش‌ها وضعیت مدیریت بحران خواهیم داشت تا اگر احیاناً در شرایط واقعی بحران قرار گرفتیم آمادگی‌های لازم را داشته باشیم و هر کسی در قالب تیم ICS وظایف خود را بداند و به نحو مقتضی ، بحران را مدیریت کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی گفت : رزمایش ملی ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیستی در بندر نوشهر در بالاترین سطح برگزار شد .

عبدالله جعفری در آئین افتتاح رزمایش ملی ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیستی که به میزبانی بندر نوشهر برگزار شد ؛ با بیان اینکه طراحی یا مانورهای پدافند غیرعامل در سه سطح ملی ، منطقه‌ای و مستقیم برای هر منطقه است ، اظهار داشت : ۱۱ بندر بین‌المللی در کشور داریم که سه بندر در شمال و ۸ بندر در جنوب کشور واقع شده‌اند که این مانورها و رویکرد مدیریت بحران را امسال تجربه خواهند کرد .

وی با بیان اینکه رزمایش ملی ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیستی در بندر نوشهر در بالاترین سطح برگزار شد ، ادامه داد : در این رزمایش‌ها وضعیت مدیریت بحران خواهیم داشت تا اگر احیاناً در شرایط واقعی بحران قرار گرفتیم آمادگی‌های لازم را داشته باشیم و هر کسی در قالب تیم ICS وظایف خود را بداند و به نحو مقتضی ، بحران را مدیریت کند .

به گفته مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی ، در آینده نزدیک نیز دو رزمایش سراسری در بندر امام خمینی (ره) و شهید رجایی خواهیم داشت و در سطوح منطقه‌ای نیز تا پایان امسال ، رزمایشی در بندر امیرآباد خواهیم داشت .

وی خاطرنشان کرد : برگزاری این رزمایش‌ها ، ارگان‌ها و نهادها را کنار هم جمع می‌کند تا هماهنگی لازم برای مواقع اضطراری داشته باشند .




مطالب مرتبط

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

پس از این دوره آموزشی ، متخصصین HSE بنادر کشور با دانش بیشتر و نگاه کارشناسانه تر ، به مباحث برنامه ریزی برای واکنش در شرایط اضطراری بپردازند و اقدامات مذکور منجر به ارتقای سطح ایمنی در بنادر کشور شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادرودریانوردی ، منابع انسانی را با ارزش‌ترین دارایی یک سازمان دانست و ...

|

از جمله دلایل مهم در ایمنی بنادر استان مازندران می‌توان به فعال کردن واحد HSE در شرکت‌های در حال فعالیت منطقه ، برگزاری رزمایش ملی ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیست‌محیطی ، برگزاری دوره‌های آموزشی آتش‌نشانی در سطح بنادر کشور ، تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی در سطح بنادر و ...

|

در این مانور نیروی دریایی ، شهرداری ، دریابانی ، اورژانس و نیروی انتظامی حضور داشتند .

|

نظرات کاربران