در حال بارگذاری ...

اعلام آمادگی سه سرمایه گذار داخلی برای فعالیت در مجتمع بندری نگین

مجتمع بندری نگین اکنون در مرحله تکمیل پروژه های زیرساخت همانند جاده دسترسی ، آب ، برق و گاز است که این فرایند روند ورود سرمایه گذاران به بندر بوشهر را شتاب داده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت : تاکنون سه سرمایه‌ گذار توانمند داخلی داوطلب فعالیت در مجتمع بندری نگین در بوشهر شدند که تلاش شده از این ظرفیت نهایت بهره وری برای کمک به رونق فعالیت های اقتصادی در بندر بوشهر انجام شود .

محمد شکیبی نسب اظهار کرد : مجتمع بندری نگین به عنوان یکی از کانون های مهم سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج فارس در اولویت اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفته تا به فراخور این ظرفیت ارزشمند به مطالبات هم استانی ها در موضوع اشتغال پاسخ داده شود . ورود سه سرمایه گذار توانمند داخلی برای فعالیت در مجتمع بندری نگین بدون تردید نویدبخش رشد و شتاب فعالیت های عمرانی و زیرساختی در این مجتمع است .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد : مجتمع بندری نگین اکنون در مرحله تکمیل پروژه های زیرساخت همانند جاده دسترسی ، آب ، برق و گاز است که این فرایند روند ورود سرمایه گذاران به بندر بوشهر را شتاب داده است . تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ نفر با نام نویسی در بانک اشتغال این اداره کل جویای کار شدند که به تناسب این میزان ، تلاش حداکثری برای تعریف پروژه‌های جدید در بنادر استان بوشهر در حال انجام است .

وی افزود : بنابر انتظارات و خواسته به حق هم‌استانی‌ها اصل بر انجام کارهای زیرساختی و توسعه‌ای برای ایجاد فرصت های جدید شغلی در ۹۶۷ کیلومتر نوارساحلی استان بوشهر است . اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با ۱۱ بندر تجاری در بین استان های ساحلی بیشترین تعداد بنادر تجاری را دارد که طبق قانون سازمان بنادر موظف و ملزم به پاسخگویی مطلوب به این بنادر هستیم .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد : اجرا پروژه های توسعه‌ای ، عمرانی و تجهیزاتی در نوار ساحلی با شتاب و جدیت قابل قبولی در حال انجام است که یکی از دستاوردهای ملموس آن تسهیل در فعالیت لنج های تجاری در بندر دیر به عنوان یکی از مبادی اصلی صادرات ایران به کشور قطر است .

وی ادامه داد : نظر به پیوند ناگسستنی معیشت هم استانی‌ها با فعالیت‌های حوزه دریا و دریانوردی اعتقاد داریم از فرصت محدود خدمات ، باید نهایت بهره‌وری برده شود و در قبال کوچک ترین کوتاهی باید خود را مورد مواخذه قرار دهیم . فعالیت قریب به یک هزار و ۹۰۰ لنج تجاری بخوبی اهمیت پروژه‌های زیرساختی در بنادر استان بوشهر را نمایان کرده از اینرو تمام همت و تلاش خود رادر جهت رفع این مشکلات وموانع به کار خواهیم گرفت .




مطالب مرتبط

عامل اصلی در ترافیک ایجاد شده فعال شدن مجتمع بندری نگین در ترانزیت مشتقات نفتی است که با هدف رونق بندر بوشهر از ماه گذشته عملیاتی شده است .

|

مساحت اراضی بندر بوشهر اکنون ۵۷ هکتار است که با هدف رفع محدودیت مکانی برای فعالیت سرمایه گذاران از سنوات گذشته توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین پیش بینی شده است . در این زمینه اقدام‌های ارزشمندی برای تامین زیرساخت های مجتمع بندری نگین و ورود بخش خصوصی به این مجتمع انجام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در جریان بازدید معاونان سازمان‌ ملی بهره وری و سازمان بنادر از بنادر بوشهر ، پیشرفت فیزیکی جاده دسترسی مجتمع بندری ...

|

بعد از رونق ترانزیت مشتقات نفتی از بندر بوشهر اکنون افزایش چشمگیر حجم تخلیه و بارگیری ارمغان آور بازگشت رونق به این بندر تاریخی است . با زیرساخت های در دست احداث مجتمع بندری نگین بدون تردید میزان عملکرد بندر بوشهر در آینده نزدیک بسیار فراتر از وضعیت کنونی خواهد بود .

|

۴.۲ کیلومتر جاده مجتمع بندری نگین نیز آماده بهره برداری شده و بزودی آیین افتتاح آن انجام می شود و تا کیلومتر هفت جاده نیز تا شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد .

|

نظرات کاربران