در حال بارگذاری ...

لزوم تقویت امنیت شبکه ها در سازمان بنادر و دریانوردی

باید به دنبال اطلاعات علمی در حوزه ملاحظات و الزامات شبکه ها باشیم و به یک نقطه اشتراک برای ارتقا شبکه برسیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد : برخی الزامات سازمان‌بنادر بین المللی است و به همین منظور تقویت ملاحظات شبکه ها وظیفه همه ما در این سازمان است .

همایش هماهنگی و هم اندیشی در حوزه شبکه های صنعتی در سازمان بنادر و دریانوردی که به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و با حضور مدیران فاوا ادارات کل بنادر سراسر کشور و نیز نمایندگان سازمان پدافند غیرعامل کشور و مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری برگزار شد .

سعید خورسندی مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در این همایش با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات به عنوان یک الزام در کسب و کار تبدیل شده است ، اظهار داشت : با توسعه شبکه های فناوری اطلاعات ، نیروی انسانی کمتر مداخله می کند و بنابراین باید خود را در سازمان بنادر و دریانوردی بروزرسانی کنیم .

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید اینکه البته در سال گذشته توفیقات بسیار خوبی در این حوزه داشتیم ، گفت : باید به دنبال اطلاعات علمی در حوزه ملاحظات و الزامات شبکه ها باشیم و به یک نقطه اشتراک برای ارتقا شبکه برسیم .

وی پس از تشریح برخی از اقدامات ، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در راستای ارتقاء دانش پرسنل حوزه ICT تاکید کردند . هم افزایی و همدلی بسیار خوبی بین دستگاه ها و سازمان بنادر کشور وجود دارد و مطمئناً روزهای درخشان تر و توسعه یافته تری در حوزه ارتقا و افزایش ضریب پایداری شبکه ها در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی خواهیم بود .




مطالب مرتبط

هوشمندسازی فرآیندها و خدمات ارائه شده ، کاهش مراجعات حضوری جامعه خدمت‌گیرندگان ، تبادل الکترونیکی اسناد و اطلاعات جامعه دریایی و بندری و پاسخگویی الکترونیکی به استعلام سایر دستگاه‌های اجرایی ، بخش مهمی از اقدامات صورت گرفته است . تولید سامانه‌های مورد نیاز واحدهای کسب و ...

|

امسال ۳۵۷ فروند کشتی وارد بندر نوشهر شد که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۲۹ فروند بوده که ۵۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد . علیرغم مشکلاتی که در حوزه لایروبی وجود داشته است اما کشتی‌های بزرگتری وارد بندر نوشهر شده است .

|

یکی از ویژگی‌های مهم این لایروب ، اجرای عملیات نامحدود لایروبی در داخل و بیرون حوضچه بندر نوشهر به شکل بسیار مطلوب است و از همه تکنیک‌ها و دانش‌های لایروبی در آن استفاده شده است .

|

در سال جاری ۳۲۸ کشتی تجاری وارد منطقه ویژه اقصادی بندر نوشهر گردیده که نسبت به مدت مشابه قبلی ۵۶ درصد رشد داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام می رسد ، تاکید کرد : این پروژه ...

|

نظرات کاربران