در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست ارزیابی سالانه شاخص‌های عملکردی HSE بندر انزلی

نتایج حاصل از ارزیابی شاخص های عملکردی HSE و ایمنی حریق به منظور برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری جهت بهبود عملکرد حوزه‌های ایمنی ، بهداشت و محیط زیست بنادر کشور به کار گرفته خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مجتمع بندری انزلی در فرآیند ارزیابی شاخص‌های عملکردی HSE و ایمنی حریق در ۴ شاخص کلان و ۱۱۱ شاخص اصلی HSE مورد بررسی قرار گرفت .

روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه نشست ارزیابی سالانه شاخص‌های عملکردی HSE برای مجتمع بندری انزلی در این اداره کل برگزار شد .

این نشست در راستای ارزیابی سالانه شاخص های HSE و ایمنی حریق مجتمع بندری انزلی با حضور ارزیابان اعزامی از بنادر و سازمان مرکزی انجام و در ۴ شاخص کلان  مدیریتی، عملکردی، ارزیابی تامین کنندگان و ایمنی حریق در  سالن جلسات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان صورت پذیرفت .

شاخص مدیریتی دارای ۵ شاخص اصلی ، شاخص عملکردی در ۳ حوزه و ۴۴ شاخص اصلی ، ارزیابی تامین کنندگان دارای ۵۳ شاخص اصلی و شاخص ایمنی حریق در ۲ بخش و ۷ شاخص اصلی مورد ارزیابی و ممیزی قرار گرفت .

گفتنی است ، نتایج حاصل از ارزیابی شاخص های عملکردی HSE و ایمنی حریق به منظور برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری جهت بهبود عملکرد حوزه‌های ایمنی ، بهداشت و محیط زیست بنادر کشور به کار گرفته خواهد شد .




مطالب مرتبط

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد : این اداره کل ۱۷ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۹۲۰ میلیارد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین نشست تخصصی مناطق ویژه اقتصادی بندری ، با هدف تدوین اهداف و برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۳ ، در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید ...

|

تمامی شرکت های خصوصی فعال در بنادر باید نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده HSE اقدام کرده و آخرین وضعیت شاخص های HSE خود را منطبق با چک لیست استاندارد ابلاغی که مشتمل بر ۵۳ پارامتر است ، به ادارت و مراکز HSE بنادر خود اظهاری و اعلام کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اعلام رشد ۲۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا طی ۱۱ ماهه امسال در مجتمع بندری انزلی ، گفت : ...

|

نظرات کاربران