در حال بارگذاری ...

استقرار پنج شناور آتشخوار در بنادر استان بوشهر

خوشبختانه در کنار این پنج شناور آتش خوار ، یدک کش های بندر و حتی شناورهای ناجی مستقر در بنادر تابعه نیزضمن انجام وظیفه ذاتی خود ، به سیستم آتش خوار تجهیز شده اند تا در صورت نیاز ، در عملیات اطفا حریق مشارکت کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در راستای ارتقا ایمنی و توانمندی بنادر برای مقابله با آتش سوزی ، ۲ شناور آتشخوار در بندر گناوه ، ۲ شناور آتشخوار در بنادر دیلم ورستمی استان بوشهر مستقر شد و به زودی یک فر‌ند آتشخوار دیگر در بندر دیر استقرار می یابد .

محمد شکیبی نسب در این باره گفت : هم اکنون شناورهای آتشخوار در شش بندر استان بوشهر از شمال تا جنوب ، متناسب با عمق حوضچه و محدودیت های مانور استقرار دارند . خوشبختانه در بحث تجهیزات اطفاء حریق خشکی و پای اسکله ، یکسری سیستم های اطفاء حریق ثابت از جمله هیدرانت ها ، شبکه رینگی و تاورهای آتش نشانی در راستای حفاظت از تاسیسات بندری نصب شده اند و توان اطفاء حریق بنادر به میزان قابل توجهی تقویت شده است .

محمد شکیبی نسب ادامه داد : بررسی سوانح آتش سوزی موتور لنج ها بیانگر این است که غالب حریق های به وقوع پیوسته ، مرتبط با رعایت نکردن ایمنی و خطای انسانی است . در همین راستا خدمه شناورهای سنتی باید با اصول ایمنی کار بر روی موتور لنج‌ها آشنایی کافی داشته و همچنین مالکین شناورها یک ملوان را به صورت شبانه روزی بر روی شناورها به عنوان نگهبان بکار گیرند .

شکیبی نسب افزود : خوشبختانه در کنار این پنج شناور آتش خوار ، یدک کش های بندر و حتی شناورهای ناجی مستقر در بنادر تابعه نیزضمن انجام وظیفه ذاتی خود ، به سیستم آتش خوار تجهیز شده اند تا در صورت نیاز ، در عملیات اطفا حریق مشارکت کنند .




مطالب مرتبط

با برنامه ریزی صورت گرفته ، ظرف دو هفته آینده ، سامانه اینترنتی فروش بلیط مسافری راه اندازی می شود .

|

با حجم قابل توجه کالاهای ورودی به بنادر استان بوشهر می طلبد با خروج کالاهای رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود . خدمات رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالاهای رسوبی این مهم بخوبی محقق ...

|

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

نظرات کاربران