در حال بارگذاری ...

اعلام میزان تخلیه تفکیکی کالاهای اساسی در بنادر کشور

تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته جهت خروج کالاهای اساسی طی فروردین و اردیبهشت سال جاری شامل ۹۷ هزار و ۳۷۳ دستگاه کامیون و ۳ هزار و ۷۸۲ واگن بوده که از تعداد کامیون های اختصاص یافته ۱۰ هزار و ۳۷۲ دستگاه به صورت حمل یکسره و مخصوص کشتی‌های گندمی ، بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ طی دو ماهه نخست سال جاری ، معادل ۳ میلیون و ۶۸ هزار و ۶۷۵ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است .

میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل گندم ، جو ، ذرت ، سویا ، برنج ، شکر و روغن در بنادر کشور طی فروردین و اردیبهشت سال جاری ، معادل ۳ میلیون و ۶۸ هزار و ۶۷۵ تن بود و در این بین ذرت، رشد ۱۲ درصدی داشته است .

میزان تخلیه گندم طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۲ معادل ۷۰۰ هزار و ۲۷۳ تن بود . همچنین میزان تخلیه جو تا پایان اردیبهشت سال جاری معادل ۱۲۹ هزار و ۴۵۵ تن بود و میزان تخلیه ذرت تا پایان اردیبهشت سال جاری معادل ۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۴۹۱ تن بود که نسبت به تخلیه یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۱۱۵ تنی در مدت مشابه سال گذشته ، رشد ۱۲ درصدی را شاهد بوده است .

علاوه بر این میزان تخلیه سویا طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۲ معادل ۴۰۵ هزار و ۲۲۹ تن بود و میزان تخلیه برنج نیز تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ معادل ۱۰ هزار و ۲۲۶ تن بوده است .

همچنین میزان تخلیه شکر نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری معادل ۳۰ هزار تن و میزان تخلیه روغن در بنادر کشور طی مدت مذکور معادل ۹۶ هزار و ۱ تن بود .

تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته

گفتنی است تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته جهت خروج کالاهای اساسی طی فروردین و اردیبهشت سال جاری شامل ۹۷ هزار و ۳۷۳ دستگاه کامیون و ۳ هزار و ۷۸۲ واگن بوده که از تعداد کامیون های اختصاص یافته ۱۰ هزار و ۳۷۲ دستگاه به صورت حمل یکسره و مخصوص کشتی‌های گندمی ، بوده است .




مطالب مرتبط

میزان تخلیه گندم از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ معادل ۲ میلیون ۷۴۸ هزار و ۱۱۵ تن بود . همچنین میزان تخلیه جو طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری معادل ۱ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۸۹۷ تن بود و میزان تخلیه ذرت تا پایان بهمن ماه سال جاری معادل ۹ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۱۴ تن بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اجرای ۱۲۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریایی و ...

|

تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته جهت خروج کالاهای اساسی طی هشت ماهه نخست سال جاری شامل ۵۱۲ هزار و ۹۸۷ دستگاه کامیون و ۱۴ هزار و ۲۶ واگن بوده که از تعداد کامیون های اختصاص یافته ۴۶ هزار و ۱۹۴ دستگاه به صورت حمل یکسره و مخصوص کشتی‌های گندمی ، بوده است .

|

تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته جهت خروج کالاهای اساسی طی هفت ماهه نخست سال جاری شامل ۴۵۰ هزار و ۶۷۹ دستگاه کامیون و ۱۲ هزار و ۳۱۶ واگن بوده که از تعداد کامیون های اختصاص یافته ۴۰ هزار و ۵۶۱ دستگاه به صورت حمل یکسره و مخصوص کشتی‌های گندمی ، بوده است .

|

تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته جهت خروج کالاهای اساسی طی شش ماهه نخست سال جاری شامل ۳۸۸ هزار و ۸۴ دستگاه کامیون و ۱۰ هزار و ۶۰۵ واگن بوده که از تعداد کامیون های اختصاص یافته ۳۳ هزار و ۷۲۲ دستگاه به صورت حمل یکسره و مخصوص کشتی‌های گندمی ، بوده است .

|

نظرات کاربران