در حال بارگذاری ...

چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل ، بنادر و سازه‌های دریایی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این رویداد به تشریح آن و دستاوردهای علمی اخیر در این حوزه پرداخت .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

بی تردید در جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل قرار داریم ، بنابراین معاونت دریایی سازمان بنادر باید برای هرگونه شرایط سخت ، با برنامه و موضع‌گیری دقیق و درست ، مهیا باشد‌ .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، نشست ​هم اندیشی و هم افزایی با صاحبان کالا با حضور مدیران کل بندر و گمرک امیرآباد ، نمایندگان کشتیرانی و اپراتور تخلیه و ...

|

ضربه گیر‌های چرخشی به شکلی عمل می‌کنند که امکان چسبیدن بدنه شناورها به آنها به حداقل ممکن رسیده و در مواقع مواج بودن دریا احتمال به خطر افتادن شناورهایی که به اسکله‌های کوچک (دلفین) پهلوگیری کردند ، به حداقل ممکن برسد .

|

احکام مرتبط با اقتصاد دریامحور در برنامه پنج ساله هفتم توسعه ، نقش راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی را تعیین می کند و این احکام صرفا مربوط به مباحث بندری و دریایی نیست و مباحث کلان نظام را شامل می شود و تحت عنوان اقتصاد دریاپایه در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مصوب شده است .

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

نظرات کاربران