در حال بارگذاری ...
  • گنتری کرین مظلوم در طرح جهاد خود کفایی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در حالی که اکثر تجهیزات بندری و شناورهای کوچک بومی سازی شده اند ، با توجه به نیاز شدید بنادر کشور به جرثقیل دروازه ای یا گنتری کرین ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ساخت گنتری کرین را توجیه ناپذیر دانسته و همزمان علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در نشست خبری چهاردهمین همایش سواحل ، بنادر و سازه‌های دریایی اعلام کرد از طراحی و تولید جرثقیل های دروازه ای با وجوه اداره شده این سازمان حمایت می کنیم .

    حال باید دید چرا با وجود نیاز فاز سه بندر شهید رجایی ، بندر شهید بهشتی چابهار و سایر بنادر به گنتری کرین ، علی اکبر صفایی خودکفایی در این امر استراتژیک را توجیه ناپذیر می داند .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    اتصال همه بنادر به خطوط ریلی از سیاست‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است . در این خصوص انعقاد قرارداد بلندمدت بهره‌برداری از بندر چابهار با هندی‌ها به زودی انجام می‌شود . بندر چابهار جذابیت بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد و هر کشوری که برای سرمایه‌گذاری در این بندر اعلام ...

    |

           

    |

           

    |

    نکته بسیار مثبت در مورد سازمان بنادر و دریانوردی این است که نه تنها بسیار علاقمند به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه خدمات دریایی و بندری است بلکه در مقوله جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی پیشتاز است و در حوزه عقد قرارداد نیز روند کار را تسهیل کرده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این رویداد به تشریح آن و دستاوردهای علمی اخیر در این حوزه پرداخت ...

    |

    نظرات کاربران