در حال بارگذاری ...
  • گنتری کرین مظلوم در طرح جهاد خود کفایی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در حالی که اکثر تجهیزات بندری و شناورهای کوچک بومی سازی شده اند ، با توجه به نیاز شدید بنادر کشور به جرثقیل دروازه ای یا گنتری کرین ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ساخت گنتری کرین را توجیه ناپذیر دانسته و همزمان علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در نشست خبری چهاردهمین همایش سواحل ، بنادر و سازه‌های دریایی اعلام کرد از طراحی و تولید جرثقیل های دروازه ای با وجوه اداره شده این سازمان حمایت می کنیم .

    حال باید دید چرا با وجود نیاز فاز سه بندر شهید رجایی ، بندر شهید بهشتی چابهار و سایر بنادر به گنتری کرین ، علی اکبر صفایی خودکفایی در این امر استراتژیک را توجیه ناپذیر می داند .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، نشست ​هم اندیشی و هم افزایی با صاحبان کالا با حضور مدیران کل بندر و گمرک امیرآباد ، نمایندگان کشتیرانی و اپراتور تخلیه و ...

    |

    در تمامی امور از جمله دانش طراحی ، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری متخصصان داخلی بدون وابستگی به هرگونه مشارکت و پشتیبانی خارجی با تکیه به توان خود توانسته‌اند با در انجام این مهم حضوری موثر داشته باشند .

    |

    بازسازی و نوسازی سازه‌های بندری با هدف افزایش ظرفیت توان خدمات بندری و ارتقا ترافیک کالا و کشتی از اهم اهداف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در حوزه مهندسی و عمران برای رونق تجارت دریایی و ارتقای رضایت‌مندی بازرگانان و صاحبان کالا است .

    |

    ضربه گیر‌های چرخشی به شکلی عمل می‌کنند که امکان چسبیدن بدنه شناورها به آنها به حداقل ممکن رسیده و در مواقع مواج بودن دریا احتمال به خطر افتادن شناورهایی که به اسکله‌های کوچک (دلفین) پهلوگیری کردند ، به حداقل ممکن برسد .

    |

    احکام مرتبط با اقتصاد دریامحور در برنامه پنج ساله هفتم توسعه ، نقش راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی را تعیین می کند و این احکام صرفا مربوط به مباحث بندری و دریایی نیست و مباحث کلان نظام را شامل می شود و تحت عنوان اقتصاد دریاپایه در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مصوب شده است .

    |

    نظرات کاربران