در حال بارگذاری ...

اقتصاد دریا از موضوعات اصلی مذاکرات ما با سران کشورهاست

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل ، بنادر و سازه‌های دریایی به اهمیت دریا در مذاکرات رسمی با مقامات سایر کشورها پرداخت .

 

 

 

 
 
 
 




مطالب مرتبط

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

بی تردید در جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل قرار داریم ، بنابراین معاونت دریایی سازمان بنادر باید برای هرگونه شرایط سخت ، با برنامه و موضع‌گیری دقیق و درست ، مهیا باشد‌ .

|

زیرساخت فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار تکمیل شده است و اقداماتی که از امروز شاهد آن هستیم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای استقرار تأسیسات و تجهیزاتی مانند سیلوها، انبارها و مواردی از این قبیل است .

|

در بند یک سیاست‌های کلی ابلاغی توسعه دریامحور ، به سیاست‌گذاری یکپارچه اشاره شده است ، مدیریت چابک ، یکپارچه‌سازی و واکنش سریع در این موضوع ‌مهم است که در بند یک سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به این موضوع اشاره دارد .

|

در شش برنامه توسعه گذشته و حتی برنامه هفتم توسعه ، عمده مبنای توسعه کشور منابع حاصل از نفت ، گاز ، پتروشیمی ، مالیات ، معدن و ... بود اما در سیاست‌های کلی توسعه دریامحور ، دریا به عنوان یک فرصت مهم برای توسعه اقتصادی کشور مدنظر قرار گرفته و به صورت سند از سوی مقام معظم رهبری ، ...

|

نظرات کاربران