در حال بارگذاری ...

یکی از معاونت های وزارت راه و شهرسازی تیشه بر ریشه حمل و نقل دریایی می زند

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسعود پل مه دبیرکل کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در مراسم رونمایی کتاب توسعه دریایی از ایده تا عمل به قلم محمد راستاد مدیرعامل سابق سازمان بنادر و دریانوردی به تشریح اهمیت دریا این موهبت الهی پرداخت و از مظلوم بودن این صنعت و حوزه بین سران کشور و تصمیم گیر پرداخت .

وی افزود : ششصد و پنجاه هزار راننده ناوگان سنگین ، چهارصد هزار حق العمل کار و بیش از دو میلیون نفر به صورت مستقیم از بندر و دریا ارتزاق می کنند .

 

 

 

 
 
 
 




مطالب مرتبط

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خسرو سرایی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم را توسعه روابط با کشورهای همسایه عنوان کرد و گفت : مذاکراتی با کشورهای حوزه خلیج ...

|

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

نظرات کاربران