در حال بارگذاری ...

توسعه دریایی از ایده تا عمل

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد راستاد مدیرعامل سابق سازمان بنادر و دریانوردی طی مراسمی در محل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته از کتاب توسعه دریایی از ایده تا عمل رونمایی کرد .
در این رویداد که با حضور متخصصین و مدیران حوزه حمل و نقل دریایی برگزار شده بود ، وی ابتدا به لزوم تالیف کتاب پرداخت سپس فصول مختلف را تشریح کرد .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

توسعه اقتصاد دریامحور می‌تواند منجر به شکوفایی اقتصاد شود و مسئله بسیار مهم اینکه ایجاد مراکز تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر ، قیمت تمام شده کالا را کاهش می‌دهد و با ایجاد ارزش افزوده نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح بین‌المللی نیز قدرت رقابت افزایش می‌یابد .

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خسرو سرایی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم را توسعه روابط با کشورهای همسایه عنوان کرد و گفت : مذاکراتی با کشورهای حوزه خلیج ...

|

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال ، معادل ۱۹۹ هزار و ۹۶۲ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱۸۴ هزار و ۱۰۰ TEU بود، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد .

|

در دیدار خدمه‌ هندی این کشتی انتظاراتی از جمله خدمات پزشکی در کشتی ، برقراری تماس با خانواده‌هایشان و بازگشت به وطن خود داشتند که به آنها اطمینان لازم مبنی بر تحقق انتظارات و خواسته‌های به حق آنان در کم‌ترین زمان ممکن و رعایت اصول ایمنی کشتی داده شد .

|