در حال بارگذاری ...
  • مطلوب بودن وضعیت انبارهای کالا در گمرکات و بنادر منطقه آزاد انزلی

    پیش از این ، ۱۰ درصد کالای تجار تا پایان پرداخت تعهدات ارزی در انبارها نگهداری می‌شد که با اتصال به این سامانه ، همین مقدار نیز کالای رسوبی نخواهیم داشت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از انبارهای گمرکات بندر انزلی و بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از تاکیدات رئیس قوه قضائیه نظارت بر کالاهای رسوبی انبارهای گمرکات است ، اظهار کرد : هفتمین بازدید از این مجموعه را به همراه معاونین قضایی دادگستری از انبارهای گمرک انجام دادیم .

    وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت انبارهای کالا در گمرکات بندر انزلی و منطقه آزاد انزلی گفت : با توجه به مصوبات بازدیدهای قبل ، وضعیت انبارهای این منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و همچنین اتصال سامانه EPL به سامانه جامع انبارهای گمرکات مورد پیگیری قرار گرفت .

    رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه کالای فاسد شده‌ای در انبارها رویت نشد ، تصریح کرد : پیش از این ، ۱۰ درصد کالای تجار تا پایان پرداخت تعهدات ارزی در انبارها نگهداری می‌شد که با اتصال به این سامانه ، همین مقدار نیز کالای رسوبی نخواهیم داشت .

    به گفته خلیلی ، دستورات موکدی جهت تسریع در ترخیص کالاهای موجود در انبار با رعایت قانون در مهلت‌های قانونی پیش‌بینی شده صادر گردید .




    مطالب مرتبط

    با توسعه زیرساخت های بندری بخش مهمی از کالاهای ترانزیتی کشورهای همسایه از طریق مجتمع بندری کاسپین انتقال داده خواهد شد و در تلاشیم با افزایش مراودات تجاری نقشه کشورمان در حوزه تجارت بین الملل را افزایش دهیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی به ریاست مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و حضور محمد سجاد ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در حاشیه نمایشگاه بین المللی اوراسیا گفت : منطقه آزاد انزلی از بُعد بندری ، لجستیکی ، ترانزیت و تجارت بین الملل جایگاه ویژه دارد و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، از طرح در حال تکمیل احداث خط ریل به مجتمع بندری کاسپین از ...

    |

    نظرات کاربران