در حال بارگذاری ...

تردد بالغ بر ۷۹۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان طی ۹ ماه نخست سال جاری

با توجه به آمار تا پایان آذر ماه امسال ۵۰۷۹ ناوگان مسافری از پایانه مرزی بازرگان تردد داشتند که شامل ۲۵۴۴ ناوگان مسافری ورودی و ۲۵۳۵ ناوگان مسافری خروجی بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست مدیریت پایانه مرزی بازرگان از تردد بالغ بر ۷۹۴ هزار مسافر در پایانه مرزی بازرگان طی ۹ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد .

بهرام سلمان زاده گفت : از آغاز سال جاری با توجه به بهبود شرایط کرونا و رفع محدودیت های ناشی از آن شاهد افزایش تردد مسافرین از طریق این پایانه مرزی بوده ایم بطوریکه در ۹ ماهه گذشته از سال جاری بالغ بر ۷۹۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کردند که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد افزون بر ۱۸۸ درصدی تردد تعداد مسافران را نشان می دهد .

وی اظهار داشت : با توجه به آمار تا پایان آذر ماه امسال ۵۰۷۹ ناوگان مسافری از پایانه مرزی بازرگان تردد داشتند که شامل ۲۵۴۴ ناوگان مسافری ورودی و ۲۵۳۵ ناوگان مسافری خروجی بوده است .

این مقام مسئول ادامه داد : در این مدت همچنین افزون بر ۲۰۱ هزار ناوگان باری شامل بالغ بر ۱۲۹ هزار ناوگان باری حامل کالاهای وارداتی و افزون بر ۷۲ هزار ناوگان باری حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی از طریق این پایانه مرزی تردد کردند .




مطالب مرتبط

افزایش خدمات رسانی در پایانه‌های مرزی استان و مسیرهای منتهی به آن در دستور کار قرار گرفته تا شاهد افزایش تردد ناوگان و مسافر باشیم .

|

با توجه به آمار ارائه شده در ۸ ماه گذشته از سال جاری بیش از ۹۰۱ هزار نفر مسافر از این پایانه تردد کرده اند که همچون ادوار گذشته تردد مسافرین ایرانی نسبت به خارجی بیشتر بوده و باعث افزایش ۲۹ درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است .

|

اضافه تناژ ناوگان ، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و در صورت برخورد با خودروهای سواری حادثه آفرین است ، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند .

|

در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند .

|

تعداد کل ناوگان مسافری استان همدان بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه از انواع اتوبوس ، مینی‌بوس و سواری است . همچنین دو هزار و ۴۰ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان مسافربری هستند .

|

نظرات کاربران