در حال بارگذاری ...

اختتامیه نخستین همایش سراسری تخصصی ارتقاء کیفیت ارایه خدمات بندری

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نخستین همایش تخصصی ارتقا کیفیت خدمات بندری در بندر انزلی به کار خود پایان داد .

نخستین همایش تخصصی ارتقاء کیفیت خدمات بندری که با حضور مدیران کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ، امور بندری ، امور اقتصادی و مناطق و مدیر محترم ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان مشارکت نمایندگان کلیه بنادر کشور و کارشناسان خبره سازمان بنادر از واحدهای امور بندری ، امور حقوقی ، امور مناطق ویژه و امور HSE که به میزبانی بندر انزلی برگزار شده بود ، امروز به کار خود پایان داد .

این همایش برای نخستین بار با رویکرد تعامل و هم اندیشی با تمامی واحدهای سازمانی با محوریت اداره امور بندری جهت پایش و بروزرسانی چک لیست های ممیزی ترمینال اپراتورهای بندری ، بررسی و تحلیل مشکلات این بهره برداران در حوزه تجهیزات ، قوانین و مقررات و همچنین زیرساخت های فیزیکی و نرم افزاری به مدت ۳ روز در بندر انزلی برگزار شد .

شایان ذکر است متعاقبا با حضور نمایندگان کارگروه مذکور جلسات تکمیلی در راستای پیشبرد برنامه ریزی های صورت گرفته ، در محل سازمان مرکزی برگزار خواهد شد که با باز طراحی چک لیست‌های موجود امکان تسهیل در ارزیابی ترمینال اپراتورها با مشارکت فعال خود آن‌ها را میسر خواهد کرد .




مطالب مرتبط

لایروبی حوضچه ها و کانال دسترسی با توجه به کاهش قابل ملاحظه تراز آب دریای خزر ، با انجام مطالعات لازم و هیدروگرافی های مستمر در دستورکار قرار دارد تا بیشترین بازدهی و کمترین هزینه را در بر داشته باشد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اعلام رشد ۲۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا طی ۱۱ ماهه امسال در مجتمع بندری انزلی ، گفت : ...

|

این پروژه شامل احداث سیلو ، مکنده ، سیستم انتقال مکانیزه غلات از اسکله به کندوها می باشد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نوسازی ناوگان ایمنی و آتش‌نشانی بندر انزلی با ورود ۴ دستگاه خودروی عملیاتی مدرن ...

|

طبق برنامه اعلامی از سوی اداره کل امور اقتصادی و مناطق مقرر گردیده است تا این گروه کارشناسان تا پایان سال جاری تمامی قراردادهای سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در بنادر کشور را با توجه به شیوه نامه مصوب در هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی بررسی و ممیزی کنند .

|

نظرات کاربران