در حال بارگذاری ...

عبور ۲ میلیون وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان سمنان در دی‌ ماه سال جاری

استان سمنان در ماه گذشته بعد از استان های تهران و مرکزی جایگاه سوم انباشت وسایل نقلیه در سطح کشور را کسب کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از عبور نزدیک به دو میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی استان در دی‌ ماه سال جاری خبر داد .

محمد حسین فیروزجائیان اظهار کرد : دیماه سال جاری نزدیک به دو میلیون خودرو عبور داشته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۳ درصدی همراه بوده است .

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از محور شریف آباد - ایوانکی به عنوان پرترددترین محور یاد کرد و گفت : بیش از ۷۰ درصد از تردد ماه گذشته مربوط به پلاک مبدا استان سمنان بوده و پلاک استان های تهران ، مازندران و خراسان رضوی سهمی بیست درصدی را به خود اختصاص داده اند .

وی از انباشت بیش از ۱۲۰ هزار وسلیه نقلیه در دی ماه خبر داد و افزود : استان سمنان در ماه گذشته بعد از استان های تهران و مرکزی جایگاه سوم انباشت وسایل نقلیه در سطح کشور را کسب کرد .

فیروزجائیان از سامانه گویای ۱۴۱ به عنوان رابط مرکز مدیریت راه‌ها و عموم مردم نام برد و تصریح کرد : تماس بیش از ۲۵ هزار کاربر جاده‌ای با تلفن گویای ۱۴۱ استان در ماه گذشته بیانگر استقبال قابل‌توجه از این سامانه است که امیدواریم با رشد امکانات زیرساختی مرکز مدیریت راه‌ها و بالا رفتن توان ارائه‌ خدمات به مردم در این بخش‌ بتوانیم نیاز مردم عزیز را بیش از پیش برطرف کنیم .




مطالب مرتبط

یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است .

|

مشکلات ، نظرات و انتقادات مردمی ، وضعیت حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین مشکلات و کمبودهای جاده‌ای از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان ثبت می شود .

|

هم اکنون ٢٧ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است و در آینده نزدیک با راه اندازی ٨ سامانه نظارت تصویری جدید تعداد کل دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای استان به ٣۵ دستگاه افزایش خواهد یافت .

|

بیشترین میزان تردد در محورهای آبادان - خرمشهر ، بندر امام(ره) - ماهشهر ، اهواز - شوش به ثبت رسیده است .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

نظرات کاربران