در حال بارگذاری ...

راه اندازی چراغ های پالس فرودگاه اهواز در آینده نزدیک

این چراغ ها موجب بهبود کیفیت دید و در نهایت فرود ایمن تر هواپیما در شب می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در خصوص زمان راه اندازی چراغ های پالس فرودگاه اهواز گفت : ۹۵ درصد این پروژه به اتمام رسیده و در روزهای آتی راه اندازی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

سید مهدی رزاز اظهار کرد : بارش های اخیر اهواز و دشواری تردد در مسیرها ، موجب تاخیر در راه اندازی چراغ های پالس فرودگاه شد اما به محض بهبود شرایط جوی این پروژه مهم به بهره برداری خواهد رسید .

وی در خصوص اهمیت پروژه راه اندازی چراغ های پالس خاطرنشان کرد : این چراغ ها موجب بهبود کیفیت دید و در نهایت فرود ایمن تر هواپیما در شب می شود .

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه نصب و راه اندازی سیستم کمک ناوبری ILS فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت : ۷۰ درصد پروژه انجام شده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد .

رزاز در خصوص روند بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه اهواز گفت : قرارداد ۴۰۰ میلیارد ریالی این پروژه منعقد شده و یک ماه از آغاز آن می گذرد ؛ این قرارداد ۹ ماهه است و طرح در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید . عملیات فاز دوم پروژه احداث محوطه فرودگاه شهید سلیمانی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال از هفته آینده آغاز خواهد شد .

رزاز در پایان با اشاره به برنامه رونق پروازی فرودگاه اهواز در سال جاری گفت: به دنبال برقراری پرواز به مقاصد نجف و ترکیه در روزهای پایانی سال هستیم .

 




مطالب مرتبط

امیدواریم با طرح‌های توسعه فرودگاه اهواز بتوانیم زمینه ظرفیت‌های استانی را برای توسعه برنامه های اقتصادی فراهم کنیم .

|

ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .

|

فرودگاه شهید اشرفی به‌ عنوان فرودگاه هاب منطقه در پشتیبانی از چهار استان همجوار ، جابجایی زائران عتبات عالیات و مسافران کشور عراق نقش بسزایی داشته است .

|

بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه‌گزاران بخش خصوصی می‌توان تمامی فرصت‌های درآمدی را احصا کرد و جلوه‌ای تازه از فرودگاه‌های ایران در جهان به نمایش گذاشت .

|

با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی ، ...

|

نظرات کاربران