در حال بارگذاری ...

رشد ۱۰۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

طی امسال ، ۶۱ هزار و ۹۲۰ مسافر ایرانی و ۴۷ هزار و ۱۱۱ مسافر عراقی از پایانه مرزی پرویزخان خارج شدند . طی ۱۰ ماه سال گذشته ، ۳۹ هزار و ۱۳۵ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان وارد و ۵۱ هزار و ۳۶۴ مسافر از این مرز خارج شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : شمار تردد مسافران ورودی و خروجی از پایانه مرزی پرویزخان ۱۰۲ درصد افزایش داشته‌ است .

محمد احمدی اظهار داشت : از ابتدای سال تاکنون ۱۸۲ هزار و ۸۱۱ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۰۲ درصدی حکایت دارد . مجموع ترددهای ورودی از پایانه مرزی پرویزخان به ۷۳ هزار و ۷۸۰ تردد رسید که ۲۲ هزار و ۱۵۹ مسافر ایرانی و ۵۱ هزار و ۶۲۱ مسافر عراقی بودند .

احمدی همچنین مجموع ترددهای خروجی مسافران از پایانه مرزی پرویزخان را ۱۰۹ هزار و ۳۱ نفر اعلام کرد .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد : طی امسال ، ۶۱ هزار و ۹۲۰ مسافر ایرانی و ۴۷ هزار و ۱۱۱ مسافر عراقی از پایانه مرزی پرویزخان خارج شدند . طی ۱۰ ماه سال گذشته ، ۳۹ هزار و ۱۳۵ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان وارد و ۵۱ هزار و ۳۶۴ مسافر از این مرز خارج شدند .

وی افزود : بیشترین تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با ۱۹ هزار و ۵۸۶ نفر در تیرماه ۱۴۰۱ و کمترین تردد با تعداد ۹ هزار و ۸۶۷ نفر در آذرماه ۱۴۰۱ انجام شده‌ است .




مطالب مرتبط

میلگرد و آهن‌آلات ، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار ، سنگ‌های ساختمانی ، لبنیات ، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و ... از جمله کالاهایی بودند که از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده‌اند .

|

پایانه های مرزی کرمانشاه به لحاظ تجاری و مسافری یکی از گلوگاه‌های تقویت امور اقتصادی و اشتغال استان است .

|

در حال حاضر تنها برخی راه‌های روستایی به‌دلیل این‌ که امکانات محدود است مسدود مانده که همکاران در حال تیغ‌زدن ، اصلاح و تسطیح راه‌های روستایی خصوصاً راه‌های خاکی هستند .

|

تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت .

|

۶ دستگاه نمک‌پاش دستی و اتوماتیک ، ۶ دستگاه سنگین راهداری شامل لودر ، گریدر و بولدوزر و ۱۲ دستگاه تراکتور و لودر استیجاری در این شهرستان به‌کارگیری شده تا تردد مسافران تسهیل شود .

|

نظرات کاربران