در حال بارگذاری ...

طرح آموزش و ارتقا دانش فنی راهداران شهرستان دامغان

هر برنامه آموزشی برای کارکنان یقینا پیشرفت دانش و مهارت فنی راهداران را به دنبال دارد و انطباق تغییرات بی‌شک در بر بهره وری پرسنل موثر است و می تواند در رشد و کارایی سازمان ملموس باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از برگزاری دوره آموزش پرسنل گشت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان خبر داد و گفت : این دوره یک روزه با حضور حداکثری پرسنل گشت های راهداری و ترابری و با هدف آشنایی با اطلاعات به‌روز حوزه‌های حمل و نقل ، ایمنی راه و حریم و نگهداری راه و ابنیه فنی برگزار شد .

حسین ابوطالبی آهوانویی در حاشیه برگزاری دوره آموزش پرسنل گشت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان گفت : هر برنامه آموزشی برای کارکنان یقینا پیشرفت دانش و مهارت فنی راهداران را به دنبال دارد و انطباق تغییرات بی‌شک در بر بهره وری پرسنل موثر است و می تواند در رشد و کارایی سازمان ملموس باشد .

ابوطالبی در ادامه یادآور شد : این دوره یک روزه با حضور حداکثری پرسنل گشت های راهداری و ترابری و با هدف آشنایی با مسائل روز حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد و شرکت کنندگان با اهمیت و ضرورت این موضوعات آشنا شدند .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از محوریت سه گانه این دوره آموزشی خبر داد و افزود : راهداران این شهرستان علاوه بر تجربه کاری با شرکت در طرح آموزش و ارتقا دانش فنی از اطلاعات به‌روز حوزه‌های حمل و نقل ، ایمنی راه و حریم و نگهداری راه و ابنیه فنی بهره مند شدند . امیدواریم با استمرار اینگونه طرح های آموزشی بتوانیم در پیشبرد اهداف ، ارزش‌ها ، سیاست‌ها ، چشم انداز ها و مأموریت‌های سازمان علمکرد خوبی داشته باشیم .




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

نظرات کاربران