در حال بارگذاری ...

بازسازی ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری استان همدان

فرسودگی و سن بالای ناوگان راهداری خدمت رسانی به هموطنان را دچار مشکل خواهد کرد ، ولی خوشبختانه با سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور سعی شده هر ساله تعدادی ماشین آلات جدید و بروز وارد ناوگان راهداری استان ها شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری استان همدان از بازسازی ۲۳ دستگاه از ماشین الات راهداری همدان خبر داد .

جواد نگاهداری گفت : در راستای اقتصاد مقاومتی ، از ابتدای سال جاری عملیات بازسازی ۲۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان آغاز شد ، که ۱۲ دستگاه از این ماشین الات بطور کامل بازسازی و وارد  ناوگان راهداری استان شده اند و ۱۱ دستگاه دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال اتمام هستند . ماشین الات قلب تپنده راهداری محسوب می شود چرا که فقط با ماشین الات سالم و بروز امکان مانور و خدمت رسانی در شرایط بحرانی و ... وجود دارد .

وی در ادامه گفت : با مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در طی دو سال گذشته ۳ دستگاه لودر ، ۲ دستگاه بیل مکانیکی ، چهار دستگاه نمکپاش اتوماتیک و یک دستگاه گریدر به ناوگان راهداری استان همدان اضافه شده است .

نگاهداری تسریح کرد : فرسودگی و سن بالای ناوگان راهداری خدمت رسانی به هموطنان را دچار مشکل خواهد کرد ، ولی خوشبختانه با سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور سعی شده هر ساله تعدادی ماشین آلات جدید و بروز وارد ناوگان راهداری استان ها شود .




مطالب مرتبط

مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

|

در پی دیدار رئیس دولت با کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری ، مقرر شد تا حد امکان ، امور قابل واگذاری به استان ها واگذار شود ، از این رو از معاونت های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و در حد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود .

|

برای افزایش توان راهداری زمستانی ۸ دستگاه تجهیزات نمک پاش به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و ۴ دستگاه بیل برفروبی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال خریداری شده‌ است .

|

با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان ، ۶۰ درصد راه های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای استان بصورت روان برقرار است . بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و بیش از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار آماده خدمت رسانی به ...

|

در عملیات برف روبی محورهای روستایی و اصلی در این مدت ، ۱۰۲ راهدار و ۷۹ دستگاه ماشین آلات راهداری فعالیت داشتند .

|

نظرات کاربران