در حال بارگذاری ...

عملیات نصب نیوجرسی در ۱۲ کیلومتر از مسیر گردنه اسدآباد

هم اکنون برای اجرای طرح راهداری زمستانی در گردنه اسدآباد ۵۴ نیروی راهدار با ۳۰ دستگاه از انواع ماشین الات راهداری مشغول به فعالیت هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از اجرای عملیات نصب نیوجرسی به طول ۱۲ کیلومتر در مسیر گردنه اسدآباد خبر داد .

مسعود حبیبی عالم گفت : به منظور ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد ، تا کنون ۹ کیلومتر روکش آسفالت ، ۱۴ کیلومتر تعریض و ترانشه برداری ، ۱۲ کیلومتر نصب نیوجرسی ، ۱۰ کیلومتر  نصب سیستم روشنایی و ۸ دستگاه پل و آبرو تعریض شده است . با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی گردنه اسدآباد که در کریدور مرکز به غرب کشور و همچنین مسیر راه کربلا واقع شده از لحاظ ترافیکی بسیار حائز اهمیت است .

حبیبی تاکید کرد : هم اکنون برای اجرای طرح راهداری زمستانی در گردنه اسدآباد ۵۴ نیروی راهدار با ۳۰ دستگاه از انواع ماشین الات راهداری مشغول به فعالیت هستند .

این مسئول بیان کرد : در مدت یک ماه گذشته حدود ۱۲ هزار کیلومتر - باند برفروبی و نمکپاشی در حوزه راه های شهرستان اسدآباد انجام شده  که ۶ هزار کیلومتر - باند آن مربوط به گردنه اسدآباد است .

رییس راهداری اسدآباد یادآور شد : هم اکنون عملیات نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد در حال اجرا است و امیدواریم تا قبل از آغاز سال جدید این عملیات به پایان برسد.در شهرستان اسدآباد ۴۱۳ کیلومتر انواع راه اصلی ، فرعی و روستایی وجود دارد .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی ...

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

نظرات کاربران