در حال بارگذاری ...

روکش آسفالت ۲۵۷ کیلومتر از راه های استان همدان طی ۱۰ ماه نخست امسال

این اداره کل در حوزه راهداری ۴۸ هزار کیلومتر-باند برفروبی و نمکپاشی ، ۲۵۷ کیلومتر روکش آسفالت ، افتتاح زیرگذر ۲ دستگاه ، خرید ماشین تلات راهداری ۲ دستگاه ، احداث سیستم روشنایی ۲۴ کیلومتر طولی و ۸ تقاطع را در این مدت انجام داده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از روکش آسفالت ۲۵۷ کیلومتر از راه های استان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد .

صفر صادقی راد با اشاره به اینکه این اقدام در راه های فرعی ، اصلی و شریانی استان انجام شده است ، افزود : استان همدان با دارا بودن ۵ هزار ۴۴۶ کیلومتر از انواع راه های ، اصلی ، آزادراه ، فرعی و روستایی و همچنین عبور ۳ کریدور اصلی از همدان ، نقش بسزایی در حمل ونقل جاده ای کشور دارد ، از این رو نگهداری راه ها استان از اولویت خاصی برخوردار است .

وی در ادامه به مهمترین اقدامات این اداره کل در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و گفت : این اداره کل در حوزه راهداری ۴۸ هزار کیلومتر-باند برفروبی و نمکپاشی ، ۲۵۷ کیلومتر روکش آسفالت ، افتتاح زیرگذر ۲ دستگاه ، خرید ماشین تلات راهداری ۲ دستگاه ، احداث سیستم روشنایی ۲۴ کیلومتر طولی و ۸ تقاطع را در این مدت انجام داده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد : تعمیر و نصب تابلو و علائم ۱۳۰۰ عدد ، ترانشه برداری ۱۴۲ مورد و ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده ۹۶۴ مورد نیر از دیگر اقدامات بوده است . ارتقاء ایمنی راه های استان همدان جزو اولویت های این اداره کل بوده است .

مدیرکل راهداری استان همدان اظهار داشت : یکی از طرح های مهم و تاثیرگذار استان و حتی غرب کشور ، افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی بود که به لطف و یاری خدا و همت مضاعف عوامل راهداری، پاییز امسال به بهره برداری رسید .




مطالب مرتبط

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

نظرات کاربران