در حال بارگذاری ...

احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی تبریز در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع

هزینه ساخت این ترمینال هم اکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود که به تصویب هیات مدیره شرکت فرودگاه ها نیز رسیده است و پس از تهیه اسناد مناقصه ، پیش بینی می شود در آینده نزدیک به مرحله انتخاب مشاور برسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی تبریز در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع با هزینه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان ساخته می شود .

علی قاسم زاده عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی ، حسن امجدی عضو هیات مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع ، فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با همراهی رماین آذری مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی تبریز و همچنین آشیانه تعمیرات شرکت هواپیمایی آتا بازدید کردند .

در این بازدید قاسم زاده عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت : پروژه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز به مساحت حدود ۲۰ هزار مترمربع ، یکی از اولویت های اصلی این شرکت است .

وی در بازدید از محل پروژه ترمینال جدید فرودگاه تبریز گفت : هزینه ساخت این ترمینال هم اکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود که به تصویب هیات مدیره شرکت فرودگاه ها نیز رسیده است و پس از تهیه اسناد مناقصه ، پیش بینی می شود در آینده نزدیک به مرحله انتخاب مشاور برسد .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

نظرات کاربران