در حال بارگذاری ...

نقش ترکیه ، تحریم ها و مسائل سیاسی در عدم رونق کریدورهای ترانزیتی ایران

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در حاشیه همایش تخصصی حمل و نقل مواد خطرناک به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی  نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به تشریح سرمایه گذاری های عراق در حوزه حمل و نقل دریایی پرداخت و نقش ترکیه به عنوان یک رقیب لجستیکی بزرگ و تحریم ها در عدم اقبال مزیت ترانزیتی ایران را برشمرد .

 

 

 

 
 
 
خبرنگار : سید علی سید صدر
 
 
 




مطالب مرتبط

این طرح از ۲۴ اسفند‌ماه آغاز و تا ۲۴ فرودین سال آینده در محدوده رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی (قدیم) انجام خواهد شد .

|

با توجه به موقعیت استراتژیک بندر خرمشهر و نزدیکی به بازار کشور‌های حاشیه خلیج فارس و با هدف کاهش هزینه‌های حمل و توسعه صادرات برای اولین بار در منطقه ، ایرانول موفق به ارسال محصولات صادراتی خود از بندر خرمشهر شد .

|

با انهدام این کالاها ، بیش از ۱۵ هزار متر و به میزان یک پنجم از فضای اشغال شده در انبارها ، آزاد شد . با آزاد شدن این فضای اشغال شده ، دیگر مشکلی برای نگهداری کالا در انبارهای مسقف بندر خرمشهر وجود ندارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تجاری‌سازی کریدورهای ترانزیتی مهم‌ترین عامل رشد ترانزیت و جذب بار است . تجاری‌سازی کریدورها علاوه بر توسعه ناوگان و ...

|

فعال شدن صادرات فرآورده‌های نفتی از بندر خرمشهر به امارات ، علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای افراد بومی ، سبب رونق کسب و کار می‌شود .

|

نظرات کاربران