در حال بارگذاری ...

کشورهای حوزه قفقاز و ترکیه می توانند مخاطب هدف ترانزیت کالا از بندر امام باشند

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : ۴ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در بندر امام خمینی اکران سرمایه گذاری شده است که امیدواریم در ۶ ماهه اول سال آینده به قرارداد برسد .

وی ادامه داد : بهره‌برداری از پایانه مکانیزه مواد معدنی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال و توسعه پایانه کانتینری به ارزش ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال ، بخشی از این پروژه‌ها است .

 

 

 

 
 
 
 




مطالب مرتبط

ترانزیت کالاها از طریق این بندر از ۹۵۰ هزار و ۵۲۶ تن در سال ۱۴۰۱ به بیش از سه میلیون و ۳۶۷ هزار تن در ۱۱ ماهه سال جاری رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۲۵۴ درصد رشد یافت .

|

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

نظرات کاربران