در حال بارگذاری ...

تجارت و لجستیک دریایی بیشترین رونق را برای منطقه آبادان در پی خواهد داشت

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کامبیز مالکی زاده در نشست خبری درباره عملکرد بنادر سه‌گانه آبادان با ظرفیت اسمی ۲ میلیون تن گفت : اگر از این رقم فاصله داریم به دلیل سخت‌گیری‌های کویت در دوران کرونا روی شناورهای ایرانی بود که منجر به آن شد تا مالکان ۱۲۰۰ لنج به استان هرمزگان کوچ کنند .

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان افزود : ۱۱۰ هزار تن تخلیه و بارگیری در بنادر آبادان رقم عملکردی سال جاری است .

مالکی زاده به موضوع اشتغال در سطح شهر آبادان اشاره کرد و گفت : تجارت و بندر شغل اصلی مردم آبادان است ؛ در بهار امسال آمار لنچ‌ها در بندر آبادان ۳۰ عدد بود که تمام همت خود را در دولت سیزدهم به کار بستیم تا احیای ظرفیت بندر با بازگشت تجار را رقم برنیم .

 

 

 
 
 
 




مطالب مرتبط

لاستیک ماشین ، پارچه ، لوازم یدکی و مواد غذایی از جمله کالای های تجاری بوده است که هم توسط گمرک ایران و هم گمرک منطقه آزاد اروند بصورت کالای تجاری و ملوانی از بنادر آبادان در سال ۱۴۰۲ ترخیص شد .

|

شهرستان آبادان دارای سه بندر صادراتی است که بندر اروندکنار یکی از این بنادر می باشد و نزدیکترین بندر به دهانه خلیج فارس است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ششمین نشست هیات اندیشه ورز جامعه دریایی و بندری با حضور مجتبی خوش نیت ، رئیس دبیرخانه و دبیر شورای مطالعات و سیاست‌های ...

|

با توجه به موقعیت استراتژیک کشور ایران و دارا بودن ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب کشور باید از فرصت دریا و سهم ۹۰ درصدی حمل و نقل دریایی در مبادلات تجاری جهان بعنوان یک نعمت و موهبت الهی به خوبی بهره برداری کنیم و نسبت به فعال سازی صنایع در بخش انرژی ، شیلاتی ، ...

|

طبق هماهنگی حاصل شده بین شهرداری و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان ، گل و لای حاصل از لایروبی ، بر حسب تشخیص شهرداری آبادان به نقاط معینی انتقال داده می‌شود .

|

نظرات کاربران