بررسی چالش های فراروی بازاریابی ترانزیت در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت
در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت ، آخرین وضعیت ترانزیت از طریق بنادر بررسی و تکالیف دستگاه های ذیربط دولتی در رابطه با توسعه ترانزیت در برنامه هفتم توسعه ، بحث و تبادل نظر شد .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت با حضور عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان دستگاه های دولتی و تشکل های بخش خصوصی و صنفی مرتبط با حمل دریایی و ریلی و اتاق بازرگانی ، به میزبانی سازمان بنادر برگزار شد .
در این نشست تخصصی که مدیران بنادر شمالی و جنوبی نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن مشارکت کردند ، جلیل اسلامی ، معاون امور بندری و اقتصادی بر اهمیت موضوع بازاریابی فعال و ایجاد تقاضای پایدار جهت ترانزیت از قلمروی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد .
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین بر لزوم بررسی چالش های فراروی بازاریابی ترانزیت از قلمروی کشور و شناسایی و تحلیل متغییرهای خرد و کلان تاثیرگذار بر آن نیز تاکید کرد .
بر اساس این گزارش ، در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت ، آخرین وضعیت ترانزیت از طریق بنادر بررسی و تکالیف دستگاه های ذیربط دولتی در رابطه با توسعه ترانزیت در برنامه هفتم توسعه ، بحث و تبادل نظر شد .