در حال بارگذاری ...

بررسی چالش های فراروی بازاریابی ترانزیت در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت

در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت ، آخرین وضعیت ترانزیت از طریق بنادر بررسی و تکالیف دستگاه های ذیربط دولتی در رابطه با توسعه ترانزیت در برنامه هفتم توسعه ، بحث و تبادل نظر شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت با حضور عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان دستگاه های دولتی و تشکل های بخش خصوصی و صنفی مرتبط با حمل دریایی و ریلی و اتاق بازرگانی ، به میزبانی سازمان بنادر برگزار شد .

در این نشست تخصصی که مدیران بنادر شمالی و جنوبی نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن مشارکت کردند ، جلیل اسلامی ، معاون امور بندری و اقتصادی بر اهمیت موضوع بازاریابی فعال و ایجاد تقاضای پایدار جهت ترانزیت از قلمروی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد .

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین بر لزوم بررسی چالش های فراروی بازاریابی ترانزیت از قلمروی کشور و شناسایی و تحلیل متغییرهای خرد و کلان تاثیرگذار بر آن نیز تاکید کرد .

بر اساس این گزارش ، در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت ، آخرین وضعیت ترانزیت از طریق بنادر بررسی و تکالیف دستگاه های ذیربط دولتی در رابطه با توسعه ترانزیت در برنامه هفتم توسعه ، بحث و تبادل نظر شد .




مطالب مرتبط

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با تخصیص ۵ پست اسکله برای پذیرش همزمان ۵ فروند کشتی تانکر ، توان تخلیه و بارگیری روزانه بیش از ۳۵۰۰۰ تن مواد نفتی را فراهم کرده است .

|

۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

|

از ابتدای سال تا ۱۶ بهمن ، حدود یک میلیون و ۷۱۰ هزار تن انواع کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۲۸ درصد داشته است .

|

سازمان بنادر و دریانوردی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و ذیل سیاست های مرتبط با توسعه دریامحور ابلاغی از سوی معظم رهبری ، جذب ۲۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در قسمت روبناها و به کارگیری ۵۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در پسکرانه های بندری را در دست ...

|

نظرات کاربران