در حال بارگذاری ...

بندر شهید رجایی به چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات مجهز می‌شود

از این چهار دستگاه مکنده دو دستگاه با ظرفیت ۳۰۰ تن بر ساعت برای مونتاژ و بهره برداری وارد بندر شهید رجایی شده و دو دستگاه مکنده دیگر نیز (که هرکدام با ظرفیت ۶۰۰ تن بر ساعت فعالیت می‌کند) پس از اتمام عملیات ساخت در ماه‌های آینده وارد این بندر خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : پایانه فله مجتمع بندری شهید رجایی در آینده‌ای نزدیک به چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ تن در ساعت مجهز می‌شود .

حسین عباس‌نژاد در تشریح این خبر گفت : چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ تن بر ساعت با تکنولوژی پنوماتیک توسط بخش خصوصی خریداری شده است .

وی سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای خرید این تعداد دستگاه مکنده را بالغ بر هشت میلیون یورو اعلام کرد .

عباس‌نژاد گفت : از این چهار دستگاه مکنده دو دستگاه با ظرفیت ۳۰۰ تن بر ساعت برای مونتاژ و بهره برداری وارد بندر شهید رجایی شده و دو دستگاه مکنده دیگر نیز (که هرکدام با ظرفیت ۶۰۰ تن بر ساعت فعالیت می‌کند) پس از اتمام عملیات ساخت در ماه‌های آینده وارد این بندر خواهد شد .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تسریع و ارتقا نرم عملیاتی در تخلیه انواع کالای اساسی ، ارتقا سطح سلامت و امنیت غذایی مصرف‌کنندگان و همچنین تجهیز زیرساخت‌های بندری به دستگاه‌های مدرن تخلیه کالای فله خشک در بندر شهید رجایی را از اهداف مهم خرید این دستگاه‌ها عنوان کرد .




مطالب مرتبط

در دیدار خدمه‌ هندی این کشتی انتظاراتی از جمله خدمات پزشکی در کشتی ، برقراری تماس با خانواده‌هایشان و بازگشت به وطن خود داشتند که به آنها اطمینان لازم مبنی بر تحقق انتظارات و خواسته‌های به حق آنان در کم‌ترین زمان ممکن و رعایت اصول ایمنی کشتی داده شد .

|

طرح توسعه بندر خمیر بعد از تصویب در طرح جامع به منظور احداث انبار نگهداشت کالای ملوانی ، مرکز کنترل ترافیک دریایی و سایر بخش‌های مورد نیاز ، امسال وارد مرحله اجرایی می‌شود .

|

در سال گذشته میزان کانتینرهای وارداتی نسبت به سال گذشته ثابت بوده اما میزان کانتینرهای صادراتی ۲۰ درصد افزایش داشته است .

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور محسوب می‌شود که درحال حاضر دارای ۱۸ باب انبار مسقف با ظرفیت بیش از ۳۵۰ هزار تُن ، ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی و همچنین تعداد سه پایانه نگهداری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تُن است .

|

نظرات کاربران