در حال بارگذاری ...

ترخیص دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک از بندر شهید رجایی

با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات ویژه برای رفع موانع ترخیص محموله‌های موجود در دومین محموله در بندر نیز ترخیص و به صنایع دارویی یاد شده ارسال شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با دستور ویژه قضایی دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه آنتی بیوتیک ترخیص و به صنایع داروسازی تحویل داده شد .

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت : به فاصله ۱۰ روز پس از آزادسازی محموله نخست ، دومین محموله ۱۶ تنی آنتی بیوتیک از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان ترخیص شد .

منصور خرمشکوه ادامه داد : با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات ویژه برای رفع موانع ترخیص محموله‌های موجود در دومین محموله در بندر نیز ترخیص و به صنایع دارویی یاد شده ارسال شد .

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت : با ورود دستگاه قضایی به موضوع ترخیص محموله‌های دارویی و در نتیجه عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا با ترخیص این میزان محموله دارویی ، حدود شش میلیون واحد آنتی بیوتیک شامل ۱۵ محصول دارویی از جمله انواع کپسول ، شربت ، سوسپانسیون‌ها و ...) بخش قابل توجهی از نیاز کشور به این اقلام دارویی برطرف خواهد شد .

گفتنی است ؛ یکم آذرماه سال جاری نیز با اقدام به موقع دستگاه قضایی ، نخستین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک موجود از بندر شهید رجایی جهت بارگیری و ارسال به صنایع و شرکت‌های تولید کننده دارو ترخیص شد .




مطالب مرتبط

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

در سال گذشته میزان کانتینرهای وارداتی نسبت به سال گذشته ثابت بوده اما میزان کانتینرهای صادراتی ۲۰ درصد افزایش داشته است .

|

بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور محسوب می‌شود که درحال حاضر دارای ۱۸ باب انبار مسقف با ظرفیت بیش از ۳۵۰ هزار تُن ، ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی و همچنین تعداد سه پایانه نگهداری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تُن است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به سهم ۵۹ درصدی تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی بنادر این استان در سال ۱۴۰۲ اعلام ...

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

نظرات کاربران