در حال بارگذاری ...

زیرساخت‌های بندر کنگان آماده نقش آفرینی برای صادرات به کشورهای حوزه خلیح فارس

در حوزه توسعه زیرساخت ها نیز پروژه توسعه اسکله کنگان به عنوان یکی از مطالبات جدی بندرنشینان اکنون با روند مناسبی در حال اجرا است . پیش بینی شده با اجرای این پروژه، ظرفیت پهلوگیری شناورهای پنج هزار تنی در بندر کنگان فراهم خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس بندر و دریانوردی کنگان گفت : با زیرساخت‌های احداثی و همچنین هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی ، این بندر آماده نقش آفرینی برای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس است .

عبدالمحمد نادری در تشریح این خبر اظهار کرد : احداث ۲ پست اسکله رمپ شرایطی فراهم کرده تا بندر کنگان بتواند در عرصه تجارت منطقه‌ای نقشی موثر و فعال ایفا کند .

وی بیان کرد : این بندر اکنون با توجه به برخورداری از موقعیت و زیر ساخت های لازم می تواند خدمات خود را به تجار و بازرگانان داوطلب فعالیت صادراتی در کنگان ارائه کند .

نادری ادامه داد : در این زمینه با هماهنگی های انجام شده تمامی دستگاه های اجرایی آماده همکاری لازم با تجار و بازرگانان برای تسهیل بخشی به روند صادرات از بندر کنگان هستند .

وی گفت : با توجه به صدور مجوز صادرات آخال حبوبات اکنون بندر کنگان با استفاده از ظرفیت لنج های سنتی آماده صادرات کالای یاد شده به کشورهای حوزه خلیج فارس است‌ .

به گفته نادری ؛ در حوزه توسعه زیرساخت ها نیز پروژه توسعه اسکله کنگان به عنوان یکی از مطالبات جدی بندرنشینان اکنون با روند مناسبی در حال اجرا است . پیش بینی شده با اجرای این پروژه، ظرفیت پهلوگیری شناورهای پنج هزار تنی در بندر کنگان فراهم خواهد شد .




مطالب مرتبط

در بندر کنگان برای تسهیل گری در فعالیت تجار و بازرگانان برنامه های حمایتی ویژه ای تدوین شده که انتظار است جامعه هدف از این طرح نهایت استفاده را ببرند .

|

احداث بارانداز و انبار مسقف ، از دیگر پروژه‌های در دست برنامه‌ریزی در بندر کنگان قلمداد می‌شود که بر اساس مطالبات مشتریان در دستور کار قرار دارد .

|

با حجم قابل توجه کالاهای ورودی به بنادر استان بوشهر می طلبد با خروج کالاهای رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود . خدمات رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالاهای رسوبی این مهم بخوبی محقق ...

|

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

نظرات کاربران