در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در عملیات اجرایی تعریض پل عظیم کندی شهرستان شوط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی تعریض پل عظیم کندی شهرستان شوط خبر داد .

حامد رستمی فر در تشریح عملکرد این اداره گفت : ۱۷ راهدارخانه در سراسر استان در مرحله احداث و بهسازی و تعمیرات اساسی قرار دارد و نیز در ادامه احداث ابنیه فنی در محورهای مواصلاتی استان ، عملیات اجرایی تعریض پل عظیم کندی شهرستان شوط با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه احداث پل ۱۹ متری دو دهنه قیزیل آغل در بخش صفائیه شهرستان خوی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی احداث قرار گرفته است .

وی افزود : با بهره برداری از پل قیزیل آغل در بخش صفائیه شهرستان خوی با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال مسیر دسترسی به ۱۷ روستای بخش صفائیه این شهرستان که قبلا از بستر رودخانه می‌گذشت تسهیل خواهد شد . در راستای تسهیل در رفت و آمد اهالی روستای های کفچرین و زر آباد شهرستان خوی نسبت به تهیه نقشه های اجرایی و برآورد اولیه و برگزاری مناقصه عمومی اقدام شده که با انتخاب پیمانکار در اسرع وقت نسبت به شروع عملیات اجرایی انجام خواهد شد .

وی اظهار داشت : عملیات اجرایی پل عابر پیاده کابلی قزل عاشق شهرستان ارومیه با پیشرفت ۳۰ درصد و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و نیز اجرای پل بناویله شهرستان سردشت با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد از سایر پروژه های این اداره جهت تسهیل در  رفت و امد اهالی منطقه است .




مطالب مرتبط

این تفاهم‌نامه امروز بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع احداث ، تعریض ، بهسازی ، ایمن‌سازی و بهره‌برداری از معابر اصلی و فرعی سطح جزیره منعقد شد .

|

بیشترین خسارت وارده در محورهای روستایی پرجور ، سردآبرود ، چاره ، پلنگ آبرود و میرنا بوده که در حال حاضر با استقرار اکیپ های راهداری ، محورهای مذکور در حال پاکسازی و بازگشایی راه دسترسی هستند .

|

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

حریم قانونی راه ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محورها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد .

|

نظرات کاربران