در حال بارگذاری ...

جمع آوری ۶۴۰۰ تن نخاله از سطح جاده های شهرستان شاهین دژ طی ۷ ماه نخست سال جاری

در این مدت ۱۵۹.۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۳۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، نصب ۱۳۲ عدد تابلو و علائم و جمع آوری ، بازسازی و تعمیر ۳۲۷ عدد تابلو و علائم دیگر برای ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان شاهین دژ انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ از ۶۴۰۰ تن نخاله برداری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ طی ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد .

کاظم پاشایی با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره در ۷ ماهه نخست سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : ۶۴۰۰ تن نخاله برداری ، ۱۰۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ، ۸۵ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و جمع آوری و تعمیر ۳۱ قطعه گاردریل از جمله این اقدامات بوده است .

وی افزود : همچنین در این مدت ۱۵۹.۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۳۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، نصب ۱۳۲ عدد تابلو و علائم و جمع آوری ، بازسازی و تعمیر ۳۲۷ عدد تابلو و علائم دیگر برای ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان شاهین دژ انجام شده است .

پاشایی همچنین از خط کشی ۱۰۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ و نیز تعمیر و نصب ۵۶ عدد چراغ هشدار چشمک زن ، شستشوی ۵۱۰ عدد تابلو و علائم و برچیدن علف‌های هرز به مقدار ۳۱ کیلومتر در محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ  تا پایان مهر ماه سال جاری یاد کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر گفت : ۳۰ کیلومتراز  راه های شنی و خاکی این شهرستان در یک ماهه گذشته تیغ ...

|

به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه ها ، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راهها و حریم راه آهن های کشور و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت : در ۷ ماه گذشته ۵۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در ...

|

حذف دو نقطه حادثه‌خیز ، نصب ۳۵۰ تا نیوجرسی ، نصب تابلو و علائم ۴۰۰ عدد شیارزنی طولی و عرضی به طول ۲۰ کیلومتر ، آشکارسازی پایه گارد ریل ۴۵۰ عدد ، شستشوی تابلو و علائم ۱۱۰۰ عدد ، نصب سرعت گیر پلاستیکی ۲۲۰ عدد ، نصب استوانه ایمنی ۱۰۲ عدد و نصب بشکه ایمنی ۸۴ عدد انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: در فروردین ماه ...

|

نظرات کاربران