برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره برای مدیران و کارکنان مجتمعهای خدماتی - رفاهی استان البرز
چگونگی برخورد با مراجعهکنندگان ، نحوه آداب و معاشرت ، اهمیت انتخاب لباس فرم متناسب با موقعیت شغلی و آموزش برخی مهارتهای فردی در مواجهه با مشکلات از سرفصلهای این دوره آموزشی بود .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول مجتمعهای خدماتی - رفاهی راهداری البرز از برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره برای مدیران و کارکنان مجتمعهای خدماتی - رفاهی استان خبر داد و گفت : این دوره برای اولین بار در کشور در البرز برگزار شده است .
مریم یوسفزاده گفت : این دوره برای اولین در کشور با هدف ارتقا مهارتهای ارتباطی مدیران و کارکنان این مراکز و در راستای خدمترسانی بهتر به مسافران در سالن جلسات این ادارهکل برگزار شد .
وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری واحد آموزش ادارهکل راهداری البرز و یکی از آموزشگاههای فنی و حرفهای البرز برگزار شد ، افزود : چگونگی برخورد با مراجعهکنندگان ، نحوه آداب و معاشرت ، اهمیت انتخاب لباس فرم متناسب با موقعیت شغلی و آموزش برخی مهارتهای فردی در مواجهه با مشکلات از سرفصلهای این دوره آموزشی بود .