در حال بارگذاری ...

احداث ۴۵۰ مترمربع سرعتکاه در جاده های شهرستان باخرز با مصرف ۲۲.۵ تن ماسه آسفالت سرد

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز از اجرای عملیات لکه گیری ، ترمیم و احداث ۴۵۰ مترمربع سرعتکاه در محورهای حوزه استحفاظی با مصرف ۲۲.۵ تن ماسه آسفالت سرد طی آبان ۱۴۰۱ خبر داد .

مهدی زراعتگر در خصوص عملکرد اداره شهرستان باخرز گفت : در حوزه راهداری و بخش نگهداری راه‌ها اقدامات شایان همچون انجام ۲ کیلومتر ترمیم افتادگی لبه آسفالت در محور باخرز – تربت‌حیدریه ، انجام ۳.۲ کیلومتر بوته‌زنی شانه و حریم راه ، تنظیم بستر حریم راه به طول ۳.۲ کیلومتر ، اصلاح شیب شیروانی به طول ۲ کیلومتر در محور باخرز – تربت‌حیدریه ، اجرای ۴.۳ کیلومتر پاکسازی و ایجاد قنو و تسطیح و رگلاژ ۱۲.۶ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان به انجام رسیده است .

وی ادامه داد : در بخش علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها نیز همکارانمان نسبت به مرمت و نصب مجدد ۴۱ عدد از علائم کج و رها شده ، ترمیم ۶ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی ، نصب ۲۱ عدد علائم ، تعویض صفحه ۲۸ عدد از علائم ، نصب یک عدد پایه گاردریل ، تعمیرات و رفع نواقص ۵ شاخه گاردریل و پایه گاردریل ، نصب ۲ سرسپری گاردریل و آشکارسازی ۱۲ مترمربع سرعتکاه آسفالته به وسیله رنگ آمیزی در طول محورهای شهرستان اقدامات لازم را به کار بستند .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز با اشاره به صدور ۴ مورد اخطاریه با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از محورهای حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از تجاوز حریم راه ، گفت : در بخش ابنیه فنی نیز تعداد ۸ دستگاه ابنیه فنی در محور باخرز – تربت‌حیدریه تنقیه شدند . ۱۰۰ مترمکعب اصلاح دریواسیون پل‌ها صورت پذیرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تایباد از ۱۴۵۰ متر مربع لکه گیری راه های حوزه استحفاظی با استفاده از ۲۵ تن ...

|

در فروردین ماه سال‌ جاری در محورهای روستایی سرایی لاریز کریم به طول ۱.۳ کیلومتر و راه روستایی الیاسی محمود نادر به طول ۰.۳ کیلومتر در شهرستان سرپل ذهاب عملیات پریمکت ، اجرایی ۲ هزار متر لایه اساس در راه روستایی ده‌باغ شهرستان کرمانشاه و اجرایی عملیات ابنیه فنی در راه روستایی ...

|

توسعه اقتصاد منطقه ای و حمل و نقل بین المللی ، افزایش مبادلات با کشورهای همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زوار پاکستانی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از جمله برخی قابلیت‌های قابل توجه این پایانه مرزی می‌باشد .

|

این استان با نیم درصد از کل راه های کشور یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است .

|

هم اینک ۴۱ شرکت ، ۲ پایانه مسافربری ، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ، ۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل هستند .

|

نظرات کاربران