در حال بارگذاری ...

موافقت رئیس جمهور با استعفای رستم قاسمی / انتصاب افندی زاده به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس‌جمهور ضمن موافقت با استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد .

آیت الله سیدابراهیم رئیسی ، ضمن تقدیر از تلاش های رستم قاسمی در دوران مسئولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان ، با استعفای آقای رستم قاسمی در پی تشدید بیماری ، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود که بتوان از توانمندی‌های ایشان پس از بهبودی کامل استفاده شود .

در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی ، رییس‌جمهور ، آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد .




مطالب مرتبط

پیرو تصویب سند توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی در سال ۱۳۹۶ و راهنمای ملی توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی در سال ۱۳۹۸ در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ، معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز دستورالعمل اجرایی و سامانه ملی ساطح (TOD-Iran) را در سال ۱۴۰۰ با هدف ارزیابی طرح‌های ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند .

|

پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

|

نظرات کاربران