در حال بارگذاری ...

جهت صادرات ناچار به حمل کالا از بندر امام به بندر شهید رجایی هستیم

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد ملکشاهی در نشست توسعه بازار صنایع پتروشیمی و نفتی در بندر امام خمینی اظهار داشت : امروزه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، بزرگ‌ترین صادر کننده محصولات پتروشیمی کشور محسوب می‌شود .

وی با اشاره به مشکلات سرویس دهی پایانه نفتی بندر امام خمینی (ره) گفت : بارگیری طولانی مدت بندر امام تا ۴۵ روز در مقایسه با بندر شهید رجایی تا حداکثر دو هفته ، سبب می‌شود محصولات پتروشیمی برای صادرات به بندر عباس منتقل شود که باعث افزایش هزینه ها و قیمت تمام شده محصول شود .

 

 

 

 

 
 
 
 




مطالب مرتبط

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

در سال گذشته میزان کانتینرهای وارداتی نسبت به سال گذشته ثابت بوده اما میزان کانتینرهای صادراتی ۲۰ درصد افزایش داشته است .

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور محسوب می‌شود که درحال حاضر دارای ۱۸ باب انبار مسقف با ظرفیت بیش از ۳۵۰ هزار تُن ، ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی و همچنین تعداد سه پایانه نگهداری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تُن است .

|

نظرات کاربران