در حال بارگذاری ...

اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب

در محدوده بادرود به کاشان همواره به واسطه دوخطه بودن این دو مسیر ، مردم این دو منطقه شاهد حوادث زیادی بودند ؛ حالا با بهره‌برداری از این محدوده چهارخطه هم شاهد افزایش ظرفیت خواهیم بود و هم ایمنی تردد برقرار خواهد شد و انشاءالله شاهد حوادث جاده‌ای در این محدوده نخواهیم بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب با بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده در محدوده بادرود به کاشان خبر داد .

خیراله خادمی از اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب با بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باقیمانده در محدوده شهر بادرود به شهر کاشان خبر داد و گفت : امروز در فاصله بین محدوده بادرود به کاشان واقع در کریدور شمال به جنوب (تهران به بندرعباس) آخرین قطعه به طول ۱۰ کیلومتر که باقی مانده بود ، خوشبختانه به اتمام رسید و زیر ترافیک قرار گرفت .

وی با بیان اینکه با اتمام این قطعه عملا کریدور سراسری شمال به جنوب به صورت چهارخطه بزرگراهی زیر بار رفت و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد ، افزود : در محدوده بادرود به کاشان همواره به واسطه دوخطه بودن این دو مسیر ، مردم این دو منطقه شاهد حوادث زیادی بودند ؛ حالا با بهره‌برداری از این محدوده چهارخطه هم شاهد افزایش ظرفیت خواهیم بود و هم ایمنی تردد برقرار خواهد شد و انشاءالله شاهد حوادث جاده‌ای در این محدوده نخواهیم بود .

خادمی گفت : اعتبار هزینه شده برای اتمام این ۱۰ کیلومتر حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است که از محل منابع اعتباری تملک دارایی پیوست قانون بودجه هزینه شد و پروژه هم در مدت ۱.۵ سال مطابق برنامه زمان‌بندی ساخته شد و زیر ترافیک قرار گرفت .




مطالب مرتبط

از ۴۷۰ کیلومتر هدف‌گذاری ساخت و توسعه آزادراه در کشور ؛ امسال آزادراه شیراز - اصفهان به طول ۲۱۲ کیلومتر ، منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۱۵.۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است و آزادراه منجیل - رودبار نیز به طول هشت کیلومتر آماده بهره‌برداری است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در افتتاحیه پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات گفت امسال ...

|

آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

|

خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

|

فرهنگ سازی و آموزش نکات ایمنی در سفرها برای مسافران نوروزی با اجرای پویش چشم به راهیم و ایجاد ایستگاه در مجتمع خدمات رفاهی آناهیتا در ورودی استان (سه راهی نهاوند) برای استراحت و آموزش نکات ایمنی با اجرایی برنامه های متنوع فرهنگی انجام شد .

|

نظرات کاربران