در حال بارگذاری ...

صدور ۱۰۶ هزار برگ بارنامه در خراسان شمالی طی نیمه نخست امسال

رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از صدور ۱۰۶ هزار برگ بارنامه در استان در نیمه نخست امسال خبر داد .

محمد مشتری گفت : در این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار تن کالا از مبادی شهرستان های خراسان شمالی حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش را نشان می دهد .

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی صدور بارنامه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود : اوره ، سیمان ، پودر آلومینیوم و مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است .

وی اظهار کرد : رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود .

وی ادامه داد : ۲۶ شرکت ، ۷ هزار و ۶۹۳ دستگاه ناوگان باری و وانت بار و ۸ هزار و ۱۲۷ راننده در بخش حمل و نقل کالای خراسان شمالی فعالیت می کنند.




مطالب مرتبط

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۱۰ ماهه گذشته از جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان اردبیل خبر داد ...

|

طبق بررسی‌های به عمل آمده در ۹ ماهه سال جاری ، ۵ هزار و ٧٧ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه مورد شناسایی و اعمال قانون قرار می‌گیرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٠ درصد افزایش یافته است .

|

نظرات کاربران