در حال بارگذاری ...

جابجایی بیش از ۵۶۲ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در جاده‌های استان سمنان

به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسابل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی بیش از ۵۶۲ هزار نفر مسافر در شش ماهه اول سال خبر داد .

مجید عرفانی تبار با بیان اینکه طی شش ماهه اول سال بالغ بر ۵۶۲ هزار نفر سفر درون استانی و برون استانی خود را با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام داده اند ، افزود : این میزان جابجایی مسافر در قالب ۸۳۰۵۰ سفر انجام شده است .

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین از فعالیت ۱۱۰۸ راننده در حوزه مسافر خبر داد و اظهار داشت : در این بازه زمانی ۱۴۵۶۴ سفر با اتوبوس ، ۱۰۱۶۶ سفر با مینی بوس و ۵۸۳۲۰ سفر با سواری های عمومی بین شهری انجام شده که ناوگان مسافری شهرستان های شاهرود با ۳۰۸۲۸ سفر و سمنان با ۲۲۲۷۰ سفر بیشترین نرخ جابجایی را در شش ماهه گذشته داشته اند .

عرفانی تبار همچنین به فعالیت ۸۴۱ ناوگان مسافری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری در استان اشاره کرد و گفت : ۴۰ شرکت مسافری در ۴ پایانه استان در حال خدمت رسانی به مردم و مسافرین است .

وی در ادامه نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل خواند و یادآور شد : به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسابل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست .

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان افزود : سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات ، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان می باشد .




مطالب مرتبط

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۱۰ ماهه گذشته از جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان اردبیل خبر داد ...

|

طبق بررسی‌های به عمل آمده در ۹ ماهه سال جاری ، ۵ هزار و ٧٧ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه مورد شناسایی و اعمال قانون قرار می‌گیرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٠ درصد افزایش یافته است .

|

۲۷ شرکت ، ۸ هزار و ۶۹۷ راننده و ۵ هزار و ۹۲ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل کالا به مردم استان خدمات رسانی می‌کنند .

|

نظرات کاربران