در حال بارگذاری ...

افزایش ۲۳۱ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی پرویزخان

میزان ترانزیت ورودی از پایانه مرزی پرویزخان طی شش ماهه نخست سال جاری ۲۱ هزار و ۹۹۸ دستگاه ناوگان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۵ هزار و ۵۶۰ دستگاه از رشد ۴۱ درصدی دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : ترانزیت خروجی از پایانه مرزی پرویزخان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۲۳۱ درصدی حکایت دارد .

فریبرز کرمی اظهار داشت : امسال دو هزار و ۵۷۰ دستگاه ناوگان حامل کالاهای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۷۷۵ دستگاه ناوگان از افزایش ۲۳۱ درصدی حکایت دارد . همچنین تناژ ترانزیت خروجی از پایانه مرزی پرویزخان طی امسال ۳۵ هزار و ۲۴۲ تن بوده که نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته به میزان ۱۱هزار و ۵۳۴ تن ۲۰۵ درصد افزایش یافته است .

کرمی تصریح کرد : میزان ترانزیت ورودی از پایانه مرزی پرویزخان طی شش ماهه نخست سال جاری ۲۱ هزار و ۹۹۸ دستگاه ناوگان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۵ هزار و ۵۶۰ دستگاه از رشد ۴۱ درصدی دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : همچنین امسال ترانزیت ورودی کالا از پایانه مرزی پرویزخان به ۶۱۴ هزار و ۲۸۷ تن رسید که در مقایسه با سال گذشته با ۴۲۷ هزار و ۷۴۸ تن ، ۴۳ درصد رشد داشته است .

کرمی درباره میزان بارگیری از مرز به سمت کشور ، خاطرنشان کرد : از ابتدای سال جاری ۹ هزار و ۷۲۱ دستگاه ناوگان نسبت به بارگیری از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور اقدام کردند که در مقایسه با ۹ هزار و ۳۲۸ دستگاه ناوگان سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است .

وی همچنین میزان تناژ کالای بارگیری شده از پایانه مرزی پرویزخان به سمت کشور را طی شش ماهه امسال ۲۵۴ هزار و ۵۲۴ تن اعلام کرد که در مقایسه با ۲۴۰ هزار و ۵۸۵ تن در سال گذشته از افزایش پنج درصدی حکایت دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد : پایانه مرزی پرویزخان طی این مدت و حتی در ایام اربعین به صورت شبانه روز فعال بوده است .




مطالب مرتبط

میلگرد و آهن‌آلات ، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار ، سنگ‌های ساختمانی ، لبنیات ، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و ... از جمله کالاهایی بودند که از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۲۳ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد .

|

پایانه مرزی میلک در محدوده شهرستان هیرمند و در جوار رودخانه مرزی و نزدیک شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد .

|

در هفت ماه اول سال جاری ۴۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۹ هزار و ۴۰۰ کامیون خارجی از مرز نوردوز ترددکرده اند که این آمار ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

|

پایانه مرزی پرویزخان ؛ قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیرنفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد .

|

نظرات کاربران