در حال بارگذاری ...

تشکیل انجمن خیرین راهساز استان آذربایجان غربی

خیرین محترم راه ساز می‌توانند کمک شایانی برای رفع محرومیت و پیشبرد اهداف بلند راه سازی استان مخصوصا در مناطق محروم داشته باشند چرا که وجود راه امن و ایمن علی الخصوص در مناطق روستایی تاثیر زیادی در رشد اقتصادی و کشاورزی و اشتغال این مناطق خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مشاور وزیر و مدیرعامل انجمن خیرین راهساز کشور از تشکیل انجمن خیرین راهساز استان آذربایجان غربی به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد .

حسن میر شفیع در جلسه ای که با حضور خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز جمعی از خیرین راه ساز استان تشکیل شده بود ، از تشکیل انجمن خیرین راه ساز آذربایجان غربی به همت و ابتکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد .

وی با بیان حمایت وزارت راه و شهرسازی از خیرین راهساز و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی آنها گفت : مشارکت در ساخت و توسعه راه ها یکی از اقدامات مهم و ماندگار در توسعه و آبادانی میهن اسلامی مان و از باقیات الصالحات است .

وی افزود : استان آذربایجان غربی ظرفیت های زیادی برای خیرین راه ساز جهت مشارکت در پروژه های راه سازی و راه های روستایی دارد و از این عزیزان دعوت می‌شود تا در احداث راه های روستایی جهت محرومیت زدایی در این حوزه حضور فعال داشته باشند .

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جسه اظهار داشت : انجمن خیرین راهساز استان آذربایجان غربی به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم توسط جمعی از خیرین استان پایه ریزی و تشکیل می‌شود  و آماده ارائه خدمات ، جذب و هدایت کمک های فکری ، مادی و معنوی خیرین مرتبط در این زمینه است .

آرامون ادامه داد : خیرین محترم راه ساز می‌توانند کمک شایانی برای رفع محرومیت و پیشبرد اهداف بلند راه سازی استان مخصوصا در مناطق محروم داشته باشند چرا که وجود راه امن و ایمن علی الخصوص در مناطق روستایی تاثیر زیادی در رشد اقتصادی و کشاورزی و اشتغال این مناطق خواهد داشت .

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولین فوق الذکر از جمعی از خیرین راهساز استان آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد و مجمع خیرین راهساز استان آذربایجان غربی با مدیریت آقای ادیک مجنونیان تشکیل شد .




مطالب مرتبط

با هدف بررسی و آشنایی با رویکردهای سایر کشورها سه سخنرانی علمی و تخصصی با حضور مدیر توسعه مدل حمل و نقل ایالت نیوساوت ولز استرالیا، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل COWI دانمارک ، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل SMEC استرالیا در خصوص مدل‌های فعالیت مبنا در مطالعات جامع حمل و نقل ، ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اقدامات سخت افزاری ...

|

اولین اقدامی که در زمینه نگهداری راه‌ها باید انجام شود ، تغییر رویکرد به سمت نگهداری پیشگیرانه و استفاده از آسفالت سرد و لایه نازک است که طرح اجرای ۵۰۰۰ کیلومتر چیپ سیل و اسلاری با هدف نگهداری راه‌های روستایی در حال انجام است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمیدرضا شهرکی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ، به تجربه اجرای پویش ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

نظرات کاربران