در حال بارگذاری ...

تردد ۶۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر

از ۱۱ شهریور تا به امروز ۱۳۷ دستگاه ناوگان عمومی مسافری کار انتقال زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین را به عهده داشته و ۲۷۰ ناوگان عمومی مسافری نیز زائران را از مرز تمرچین به اقصی نقاط استان و کشور منتقل نمودند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : بر اساس اعلام ستاد اربعین استان و آمار موجود تاکنون ۶۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از طریق پایانه مرزی تمرچین تردد کردند .

پیمان آرامون اظهار داشت : از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون ، ۶۵ هزار تردد زائران شامل ورود و خروج در پایانه مرزی تمرچین به ثبت رسیده است . در این مدت بیش از ۵۱ هزار زائر از مرز تمرچین به قصد تشرف به عتبات عالیات خارج شده و ۱۴ هزار زائر نیز این مرز را برای ورود به کشور پس از زیارت عتبات مقدسه در عراق انتخاب کرده و به کشور بازگشته‌اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد : از ۱۱ شهریور تا به امروز ۱۳۷ دستگاه ناوگان عمومی مسافری کار انتقال زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین را به عهده داشته و ۲۷۰ ناوگان عمومی مسافری نیز زائران را از مرز تمرچین به اقصی نقاط استان و کشور منتقل نمودند .

به گفته این مقام مسئول در این مدت ۸۱۶ بار ناوگان اتوبوسی جهت انتقال زائران به پایانه مرزی مهران از پایانه های مسافری استان اعزام شدند ، روند بازگشت زوار از پایانه مرزی تمرچین و مهران نیز همچنان ادامه دارد و خدمات لازم نیز به این افراد در طول مسیر ارائه می‌شود .




مطالب مرتبط

از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از ۲۵ اسفند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد ٣ میلیون و ۶١١ هزار و ۶٠٩ مسافر از پایانه‌های مرزی استان در ...

|

یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش مسافر از پایانه های مرزی استان ، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه های مرز رازی و تمرچین بوده که ضمن کاهش زمان ایستایی مسافرین ، تعداد تردد ها نیز بیشتر شده است .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

نظرات کاربران