در حال بارگذاری ...

تردد بیش از ۳ میلیون زائر اربعین حسینی از مرز مهران طی شهریور ماه

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به آمار تردد مسافر و زائر از مرز بین المللی مهران در بازه زمانی اول تا ۲۹ شهریور ماه گفت : در این مدت سه میلیون و ۸۵ هزار و ۱۹۹ نفر از این مرز تردد (ورود و خروج) کردند .

سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت : طی این مدت (اول تا ۲۹ شهریورماه) سه میلیون و ۱۸ هزار و ۲۲۷ نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۲۰۳ نفر به کشور ورود و یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۲۴ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند .

وی افزود : همچنین در این مدت ۶۶ هزار و ۹۷۲ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد بیش از ۲۶ هزار نفر به کشور ورود و همچنین بیش از  ۴۰ هزار نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد : طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۵ هزار نفر از مرز زمینی مهران تردد کرده اند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی بیش از ۶۵ هزار و ۳۰۱ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در طرح نوروزی ...

|

غیر از تردد ایام اربعین ، میزان تردد مسافر و زائران از مرز بین المللی مهران روزانه ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر در روز بوده که این حجم از تردد در دنیا بی‌نظیر است .

|

نظرات کاربران