در حال بارگذاری ...

راه‌اندازی ۴ رام قطار مسافری فوق‌العاده در مسیر تهران - مشهد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به مناسبت ایام سوگواری هفته آتی ، چهار رام قطار مسافری به طور فوق العاده در مسیر تهران - مشهد راه‌اندازی خواهد شد . متقاضیان می‌توانند در ساعت ۱۶ روز جاری نسبت به خرید بلیط این قطارها اقدام کنند .

به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در هفته آتی ، چهار رام قطار مسافری به طور فوق العاده از مورخ ۳۱ شهریور تا ۸ مهر در مسیر تهران - مشهد راه اندازی خواهد شد .

متقاضیان می‌توانند در ساعت ۱۶:۰۰ روز جاری نسبت به خرید بلیط این قطارها اقدام نمایند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک دی تا ۳۰ دی (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

|

نظرات کاربران